یکی از چشماندازهای شرکت نینتندو برای کنسول سوییچ ۲، فراتر از اینکه صرفاً «یک سوییچ بزرگتر و قویتر» باشد، این است که فناوری زیربنایی آن باید امکان اجرای بازیهایی با سختافزار قویتر را روی این پلتفرم فراهم کند. با این حال، بازیهای بزرگتر و پر زرق و برقتر میتوانند منجر به افزایش باورنکردنی هزینههای توسعه شوند.
برای کاهش این نگرانی، شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، رئیس نینتندو، از روشهایی صحبت کرد که این شرکت برای پایین نگه داشتن هزینههای توسعه در نظر دارد و اشاره کرد که دورههای توسعه کوتاهتر را به عنوان راهی برای این کار مد نظر قرار داده است. فوروکاوا توضیح داد:
توسعه بازیها در سالهای اخیر از نظر مقیاس بزرگتر و از نظر مدت زمان طولانیتر شده و در نتیجه هزینههای توسعه بالاتری را در پی داشته است. کسبوکار بازی همیشه یک تجارت پرخطر بوده است و ما میدانیم که افزایش هزینههای توسعه این خطر را بیشتر میکند. تیمهای توسعه ما در حال ابداع راههای مختلفی برای حفظ رویکرد سنتی خود در ساخت بازی، در بحبوحه افزایش مقیاس و طول مدت توسعه هستند.
او در ادامه افزود:
ما معتقدیم که انجام سرمایهگذاریهای لازم برای توسعهای کارآمدتر، امری ضروری است. ما همچنین بر این باوریم که میتوان بازیها را با دورههای توسعه کوتاهتر تولید کرد که همچنان حس تازگی و نوآوری را به مصرفکنندگان ارائه میدهند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید