طرفداران Dark Souls 2 باید خود را برای یک تجربه چشمگیر آماده کنند. سازنده ماد تحسینشده DS2LightingEngine درحال کار روی نسخه جدیدی از آن است که پشتیبانی از RTGI لحظهای را اضافه خواهد کرد. هرچند زمان دقیقی برای انتشار این ماد اعلام نشده، اما Ganaboy چند اسکرینشات از آن منتشر کرد.

این ماد قرار است پشتیبانی صحیح از Ray Tracing Global Illumination لحظهای را ارائه دهد که به هیچوجه مشابه روشهای مبتنی بر “RT hack” همچون Reshade نیست.
برای نمایش مزیتهای بصری RTGI، سازنده ماد یک مقایسه مستقیم میان نورپردازی نسخه استاندارد بازی و نورپردازی مبتنی بر RTGI منتشر کرده است. در سمت چپ، نورپردازی پیشفرض نسخه استاندارد دیده میشود و در سمت راست، نورپردازی مبتنی بر RTGI قرار دارد. همانطور که مشاهده میکنید، Dark Souls 2 با نورپردازی پیشفرض خود کیفیتی نامطلوب دارد، اما با فعال شدن RTGI، میتواند از نظر جلوههای بصری تقریباً همتراز بسیاری از عناوین نسل کنونی ظاهر شود.


سازنده ماد، تصاویر بیشتری نیز منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده هستند. اسکرینشاتی که در آن مجسمه اژدها دیده میشود، یادآور تصاویر اولیهای است که استودیوی فرامسافتور پیش از اعمال کاهش کیفیت برای Dark Souls 2 به اشتراک گذاشته بود. بنابراین، بهلطف RTGI ممکن است سرانجام نسخهای از DS2 در دسترس قرار گیرد که به دیدگاه اولیه سازندگان در مرحله تولید نزدیکتر باشد.






همانطور که گفته شد، هیچ زمان مشخصی برای عرضه نسخه جدید ماد DS2LightingEngine اعلام نشده است، اما با انتشار اخبار جدید، این موضوع بهزودی مشخص خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید