بازی Resident Evil Requiem بهنظر میرسد یکی از جذابترین پورتهای نینتندو سوییچ ۲ در سال آینده باشد. طبق تصاویر منتشرشده تاکنون، این نسخه از بازی بهگونهای طراحی شده که از قابلیت ریتریسینگ پشتیبانی کند و عملکرد قابلقبولی را روی کنسول جدید نینتندو ارائه دهد.
در آخرین قسمت پادکست هفتگی Digital Foundry، کارشناسان فنی این مجموعه به بررسی تریلر معرفی نسخهی نینتندو سوییچ ۲ از بازی Resident Evil Requiem پرداختند و آن را با همان تریلر ضبطشده روی رایانههای شخصی مقایسه کردند. این بررسی نشان داد که نسخهی نینتندو سوییچ ۲ بهطور خاص با در نظر گرفتن قابلیت ریتریسینگ ساخته شده و کنسول نینتندو توانایی اجرای این فناوری را بهصورت مؤثر دارد.
مقایسهی دو تریلر نشان میدهد که فناوری RTGI در نسخهی نینتندو سوییچ ۲ حضور دارد و تجربهای بصری نزدیک به سایر پلتفرمها ارائه میدهد. البته برخی محدودیتها از جمله کاهش کیفیت تصویر، سادهسازی رندر موها، کاهش وضوح نقشههای سایه، و حذف بازتابهای مبتنی بر ریتریسینگ نیز دیده میشود. با این حال، نسخهی نینتندو سوییچ ۲ همچنان توانسته جلوههای نوری را بهخوبی پیادهسازی کند.
عملکرد بازی در این نسخه کمی ناپایدار بهنظر میرسد، اما با توجه به اینکه تصاویر منتشرشده از نسخهی پیشانتشار تهیه شدهاند، انتظار میرود عملکرد نهایی بازی در زمان عرضه بهبود یابد. طراحی بازی با محوریت ریتریسینگ تأثیر مثبتی بر تجربهی کلی گذاشته و Resident Evil Requiem در نمایشگاه Gamescom ماه گذشته ظاهری چشمگیر داشت.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید