تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۱۸ تیر , ۱۴۰۴
X
بازی ROUTINE به مراحل پایانی توسعه‌ خود نزدیک می‌شود

بازی ROUTINE به مراحل پایانی توسعه‌ خود نزدیک می‌شود

در رابطه با تاریخ عرضه بازی ROUTINE، استودیوی Lunar Software اعلام کرده که «اطمینان داریم به‌زودی می‌توانیم اخبار بیشتری در این زمینه منتشر کنیم.»

تبلیغات

پروژه‌هایی که سال‌ها در حال توسعه هستند همیشه جای بحث دارند، اما کمتر موردی را می‌توان با بازی ROUTINE از استودیوی Lunar Software مقایسه کرد. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) معرفی شد، اما تیم سازنده برای سال‌ها کاملاً سکوت اختیار کرد و فقط گهگاه به‌روزرسانی‌هایی منتشر می‌کرد. در نهایت بازی در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) دوباره ظاهر شد، ولی تا پیش از امروز، خبری از آن منتشر نشده بود.

در پست جدیدی در Steam Community، طراحان و هنرمندان بازی یعنی آرون فاستر و جما هیوز به همراه برنامه‌نویس پیت دیسلر به این غیبت طولانی اشاره کردند:

کار روی ROUTINE همیشه پروژه‌ای عظیم برای تیمی در این ابعاد بوده، و به همین دلیل، احساس کردیم بهترین کار این است که سرمان را پایین بیندازیم و تمام تمرکزمان را بر پایان دادن به بازی بگذاریم. با این حال، از میزان علاقه به پروژه‌مان آگاه هستیم و بابت هرگونه ناامیدی که این روند ایجاد کرده، متأسفیم.

تیم تأیید کرده که بازی ROUTINE «همچنان کاملاً در حال توسعه فعال» است و افزود:

در حال نزدیک‌شدن به خط پایان هستیم. از تجربه‌های گذشته درس‌های زیادی گرفته‌ایم، یکی از آن‌ها این است که نباید قبل از اطمینان کامل از توانایی‌مان، بازه زمانی برای انتشار اعلام کنیم. با این وجود، اطمینان داریم که به‌زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری در این مورد به اشتراک بگذاریم. با وجود آن‌که تیم اصلی فقط سه عضو دارد، استودیوی Lunar Software خوش‌شانس بوده که در طول توسعه بازی، از حمایت و تخصص افراد بیشتری بهره‌مند شده است. ما واقعاً بابت همکاری با افراد بااستعداد و فوق‌العاده طی این سال‌ها شکرگزاریم.

وی در نهایت خاطر نشان کرد:

یکی از این افراد، آهنگ‌ساز بازی DOOM یعنی میک گوردون بود. او برای «چندین سال» روی این پروژه کار کرد اما در نهایت در ژوئیه ۲۰۲۴ (تیر ۱۴۰۳) به‌دلیل «تعارض در برنامه‌ریزی‌های زمانی» از پروژه جدا شد. در مدتی که با ما همکاری داشت، میک تعداد زیادی فایل صوتی شگفت‌انگیز برای بازی خلق کرد که در نسخه نهایی استفاده خواهند شد، و همچنین راهنمایی‌های ارزشمندی در زمینه طراحی صوتی ROUTINE ارائه کرد. حالا این کارها توسط طراح صوتی و تیم جدیدی پیاده‌سازی می‌شود. در تمام این سال‌ها، میک دوست و همکار فوق‌العاده‌ای برای ما بوده، چه در روزهای خوب و چه در شرایط سخت. عمیقاً بابت کارهایش در ROUTINE سپاسگزاریم و برای پروژه‌های آینده‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

ROUTINE در حال توسعه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS5 و PC است. این بازی ترسناک بقا (survival horror) اول‌شخص، بازیکنان را در پایگاهی متروکه روی ماه قرار می‌دهد که ربات‌های قاتل در آن پرسه می‌زنند. مرگ دائمی (Permadeath) بخش اصلی گیم‌پلی است و چون هیچ راهی برای بازیابی سلامتی وجود ندارد، بازیکنان مجبورند برای زنده‌ماندن، به مخفی‌کاری تکیه کنند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است