بازی The Witcher 4 بار دیگر پس از نمایش دموی فنی چشمگیر از سوی CDPR به موضوعی داغ در گیمینگ تبدیل شده است؛ در حالی که این عنوان نقشآفرینی بهتر از همیشه به نظر میرسد، استودیوی سازنده ابراز اطمینان به کار خود کرده و وعده داده که معیارهای جدیدی برای این سبک تعیین خواهد کرد.
به همین ترتیب، سیدی پراجکت در حین توسعه The Witcher 4، به غولهای سبک نقشآفرینی نگاه میکند. طبق گفته CDPR، هر دو بازی Kingdom Come Deliverance 2 و Baldur’s Gate 3 به عنوان منابع الهام اصلی برای اثر نقشآفرینی بزرگ بعدی آنها عمل میکنند.
اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان در دست نیست، این جزئیات کوچک باید به طرفداران از آنچه در مورد سیستمهای نقشآفرینی موجود در The Witcher 4 انتظار میرود نشانهای از امید بدهد.
میشال نوواکوفسکی، مدیرعامل CDPR، در گفتوگو با PC Gamer اظهار داشت که همه به بازیهای موفقی مانند Baldur’s Gate 3 و Kingdom Come Deliverance 2 نگاه میکنند.
او به عناصر شخصیتپردازی و جهانسازی BG3 به عنوان منبع الهام اصلی برای The Witcher 4 اشاره کرد. پیشتر، استودیو توضیح داده بود که چگونه هر NPC در The Witcher 4 واکنش متفاوتی به «سیری» نشان خواهد داد.
به عنوان بخشی از همین تمرکز، سازندگان قصد دارند این المانها را با سبک خاص خود ارائه دهند. به طور مشابه، آدام بادوفسکی از Kingdom Come Deliverance 2 به خاطر جهان باز واکنشگرا و المانهای شبیهساز آن تقدیر کرد.
او اظهار داشت که CDPR امیدوار است تجربه مشابهای را در The Witcher 4 ارائه دهد و آزادی انتخاب را در طول تجربه بازی اولویت بگذارد.
اگرچه CDPR محتوای زیادی در موفقیتهای قبلی خود برای مرور دارد، برای The Witcher 4 به کل سبک نقشآفرینی نگاه میکند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید