نسخه جدید موتور بازیسازی شرکت Epic Games با نام Unreal Engine 5.6 با بهبودهایی در رهگیری پرتو و برخی پیشرفتها در زمینه خلقجهانهایی قابل تجربه با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه روی سخت افزار فعلی، هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.
ویژگیهای جدید آخرین نسخه این موتور در جریان رویداد State of Unreal رونمایی شد و شامل برخی ویژگیهای جدید نظیر بهبودهای رهگیری پرتو سختافزار، استریم سریعتر فضاها برای بارگذاری روانتر جهانهای عظیم، باز طراحی Motion trails، بازسازی Tween Tools و ویرایشگر Curve، فیزیک رویهای از طریق Physics Control rig جدید و ابزارهای ساخت MetaHuman که اکنون با ویژگیهای کاملاً جدید در موتور تعبیه شدهاند میشود. همچنین، رابط کاربری این موتور نیز سادهسازی شده تا روند توسعه بازیها، با سرعت بیشتری صورت گیرد.
برای به تصویر کشیدن عملکرد آپدیت ۵.۶ موتور Unreal Engine، شرکت Epic Games با همکاری CD Projekt Red، تریلری از گیمپلی بازی مورد انتظار The Witcher IV در جریان State of Unreal منتشر کرد که در آن، قدرت آپدیت ۵.۶ موتور Unreal در خلق جهانهایی عظیم و استفاده از تکنولوژی Nanite Foliage برای افزایش تراکم پوشش گیاهی بدون تاثیرگذاری قابل توجه بر روی عملکرد را به نمایش گذاشت. شما میتوانید جزئیات بیشتری از تمامی تغییرات نسخه ۵.۶ موتور Unreal engine را از طریق این نشانی مطالعه نمایید.
البته باید در نظر داشته باشید ویژگیهای این آپدیت، تنها بازیهای در حال توسعه یا بازیهایی که برای آن بازطراحی شوند را تحت تاثیر قرار خواهد داد و قرار نیست تغییری در عملکرد اکثریت بازیهایی که تا پیش از این توسط نسخههای قدیمیتر ۵ Unreal Engine توسعه یافتهاند، مشاهده شود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید