طبق آمار گزارش شده از وبسایت Circana، تقریبا ۶۳ درصد از گیمرهای آمریکایی حداکثر دو بازی در یک سال خریداری میکنند. ۳۳ درصد از تمام بازیکنان آمریکایی، حتی یک بازی ویدیویی جدید در طول یک سال نمیخرند.
در ماه جولای امسال بود که شرکت تحقیقاتی Circana اعلام کرد که جوانان آمریکایی با رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال، به دلیل فشارهای اقتصادی از توانایی لازم برای خرید بازیهای ویدیویی برخوردار نیستند و در مجموع، هزینه کمتری در زمینه ویدیوگیم انجام میدهند. اکنون مت پیسکتلا (Mat Piscatella) که مدیرعامل Circana است، آماری در شبکه Bluesky منتشر کرده که به عنوان بخشی از گزارش مالی سهماهه این کمپانی درباره صنعت ویدیوگیم محسوب میشود. او در اینباره میگوید:
بازیکنان بسیار علاقهمند به ویدیوگیم و بیتفاوت نسبت به افزایش قیمتها، عامل اصلی پایداری بازار بازیها هستند، به ویژه در زمینه آثاری که Free to Play نیستند. تنها ۴ درصد از بازیکنان آمریکایی، هر ماه بیش از یک بازی خریداری میکنند و ۱۰ درصد از بازار، سهم پلیرهایی است که در یک ماه تنها یک بازی میخرند. در نهایت، ۲۲ درصد دیگر از بازار ویدیوگیم، متعلق به کسانی است که هر سه ماه، یک ویدیوگیم خریداری میکنند.
برای دههها، این موضوع مورد بحث تحلیلگران بوده که بخش بزرگی از گیمرهای آمریکایی در طول یک سال، فقط بازی جدید سری Call of Duty یا Madden را خریداری میکنند و به همین دلیل، شاهد حضور این دو عنوان در جدول پرفروشترینهای سالانه ایالات متحده هستیم. با این حال، انتشار آثاری چون Fortnite و Call of Duty: Warzone موجب شده تا تعداد پلیرهای آثار رایگان و بیعلاقه به خرید بازیهای پولی، بیش از قبل باشد. در پایان، بد نیست بدانید که لانچ کنسول سوییچ ۲ در ۲۰۲۵ و در آمریکا، کمک بزرگی به رشد بازار بازیهای ویدیویی در این کشور کرده است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید