تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، مدیر مجموعهی Dying Light در استودیوی Techland، در پستی در وبلاگ رسمی Pilgrim Outpost، جزئیات تازهای از محتوای آیندهی بستهی الحاقی Dying Light: The Beast منتشر کرده است. او ضمن اشاره به مسیر چالشی Call of the Beast، مکانیکهای حالت New Game+ و بهروزرسانی سطوح Legend، از اضافه شدن حالت دشواری جدیدی با عنوان Nightmare Mode خبر داد که طراحی آن با الهام از بازیهایی چون Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis صورت گرفته است.

اسمکتالا در بخشی از این پست توضیح داده که برخی عناصر حالت Nightmare با الهام از بازیهای Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis طراحی شدهاند. او همچنین تأکید کرده که این حالت صرفاً با افزایش قدرت دشمنان همراه نخواهد بود، بلکه هدف آن ارائهی تجربهای هوشمندانهتر از دشواری است. بهگفتهی او، تیم توسعه در حال بررسی رفتار تمام باسهاست تا آنها را غیرقابلپیشبینیتر کند و همچنین تغییراتی برای دشمنان Volatile در نظر گرفته شده است. البته این موارد هنوز در مرحلهی برنامهریزی قرار دارند و وعدهی قطعی برای آنها داده نشده است.

Dying Light: The Beast که در ابتدا بهعنوان یک بستهی الحاقی برای بازی Dying Light 2: Stay Human معرفی شده بود، اکنون به یک بازی جهانباز زامبیمحور با محتوای گسترده تبدیل شده است. اسمکتالا در ادامهی پست خود به سایر مواردی که در آینده برای این بازی در نظر گرفته شده از جمله سطوح Legend، بهروزرسانی Ray Tracing برای نسخهی کامپیوتر و همکاری با بازی PUBG Mobile اشاره کرده است.
او همچنین توضیح داده که حالت Nightmare پس از انتشار حالت New Game+ و بهروزرسانی سطوح Legend عرضه خواهد شد. در این حالت، دشمنان آسیب بیشتری وارد میکنند و بازی دشوارتر میشود، اما هدف اصلی ایجاد چرخهای واقعگرایانهتر از بقاست که مکانیکهای تازهای را نیز شامل خواهد شد.
بازیکنان Dying Light: The Beast میتوانند در مسیر چالشی Call of the Beast شرکت کنند که تا سال ۲۰۲۶ (۱۴۰۵) ادامه خواهد داشت. در این مسیر، کاربران با شرکت در چالشهای جامعهمحور، پاداشهای انحصاری دریافت میکنند. نخستین چالش این مسیر، قطع ۶۰ میلیون اندام توسط بازیکنان بود.
دیدگاهتان را بنویسید