طرفداران سرانجام فرصت تجربه نسخه موبایلی Red Dead Redemption را پیدا کردهاند و تعدادی از آنها تجربه خود را از این نسخه به اشتراک گذاشتهاند.

نسخه موبایلی Red Dead Redemption هماکنون روی iOS و Android در دسترس قرار گرفته و بازیکنان چندین روش برای تجربه آن دارند. اگر اشتراک سرویس GTA+ را دارید، میتوانید این بازی را مستقیماً از طریق اشتراک خود دریافت کنید.
همچنین، در صورت داشتن اشتراک فعال Netflix، این اثر بهعنوان بخشی از همان سرویس برای شما قابل بازی خواهد بود. کاربران میتوانند نسخه موبایلی بازی را مستقیماً از اپ استور و گوگل پلی خریداری کنند.
با انتشار Red Dead Redemption روی موبایل، برخی از طرفداران در خصوص عملکرد این نسخه اظهارنظر کردهاند.
حساب کاربری Videotechuk در پلتفرم X، با انتشار پستی نوشت:
نرخ فریم نسخه iOS بازی Red Dead Redemption روی آیفون و آیپد چنین گزارش شده است:
iPad Pro M5: با نرخ ۶۰ فریمiPad Pro M4: با نرخ ۶۰ فریمiPhone Air: با نرخ ۴۰ فریمiPhone 17 Pro: با نرخ ۴۰ فریمiPhone 17 (مدل پایه): با نرخ ۴۰ فریمiPhone 16 Pro: با نرخ ۴۰ فریمiPhone 15 Pro: با نرخ ۴۰ فریمنکته: تمام مدلهای پایینتر از این دستگاهها تنها در حالت HD اجرا میشوند و گزینه Performance Mode برای آنها فعال نیست.
با اینکه میدانیم برخی مدلهای iPhone توان اجرای بازی با نرخ فریم بالاتر را دارند، اما قفل شدن نرخ فریم روی ۴۰ میتواند یک تصمیم عملی و منطقی باشد؛ زیرا روی نمایشگری تا این اندازه کوچک، تفاوت نرخ فریم کمتر قابل تشخیص است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازی روی Apple Vision Pro چه عملکردی خواهد داشت. از سوی دیگر، حساب کاربری Videotechuk یک مقایسه گرافیکی را منتشر کرده که عملکرد بازی روی iPhone 15 Pro Max را در برابر نسخه پلی استیشن ۳ نشان میدهد؛ کنسولی که اجرای بازی روی آن به مصرفی در حدود ۲۰۰ وات میرسید.
کاربری به نام INIYSA در این باره نوشت:
این موضوع از یک جنبه کاملاً تحسینبرانگیز است و از یک نظر خیر. قدرت پردازش گرافیکی iPhone 15 Pro در محاسبات FP32 تقریباً ۱۰ برابر پلی استیشن ۳ است. PS3 تنها ۵۱۲ مگابایت رم داشت، اما این مدل از آیفون، از ۸ گیگابایت رم برخوردار است؛ یعنی ۱۶ برابر بیشتر.
با وجود این اختلاف چشمگیر در سختافزار، تفاوت کیفیت گرافیکی بین دو نسخه خیلی زیاد نیست. این نشان میدهد که Red Dead Redemption از نظر تکنیکی یک بازی بسیار کممصرفتر از عناوین مدرن موبایلی است و iPhone برای اجرای آن باید توان بسیار کمی مصرف کند.
رقم ۵ وات به نظر میرسد برآورد کلی باشد، اما من واقعاً کنجکاوم مصرف واقعی چقدر است. با این حال حتی در سبکترین حالت، احتمالاً حداقل ۳ وات مصرف خواهد داشت.
اگر بیشتر از موبایل یا تبلت خود برای تجربه بازی استفاده میکنید، موارد اشاره شده گزینههای بسیار خوبی محسوب میشوند. البته باید اشاره کرد که نینتندو سوییچ ۲ از نظر قدرت پردازشی و عملکرد، همه این دستگاهها را پشت سر میگذارد. در این نسخه، خروجی تصویر ۱۴۴۰p که تا ۴K ارتقا مییابد و اجرای روان و پایدار با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، نشان میدهد که تراشههای اپل همچنان از مدل انویدیا عقبتر هستند.
![]()
دیدگاهتان را بنویسید