به تازگی نقدها برای انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants منتشر شده که این اثر توانسته نمرات خوبی را به دست بیاورد.

انیمیشن سینمایی The SpongeBob Movie: Search for SquarePants یک اثر ماجراجویانه و کمدی است که بر اساس سریال SpongeBob SquarePants ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی یکی از اعضای کهنهکار سریال یعنی درک درایمون تولید شده و صداپیشگی شخصیتها توسط تیم همیشگی سریال انجام میشود و در کنار آنها، رجینا هال و مارک همیل نیز حضور دارند.
تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۷ نقد برای انیمیشن سینمایی The SpongeBob Movie: Search for SquarePants منتشر شده که امتیاز ۸۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۸ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۹ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده میکنید.
راتن تومیتوز | ۲۷ نقد – امتیاز ۸۵ درصدمتاکریتیک | ۹ نقد – امتیاز ۶۸ از صد
«۹۰/۱۰۰ – Screen Rant | منتقد: گرگوری نوسن»
همه ما به یک خنده واقعی نیاز داشتیم و درک درایمون و تیمش آن را به خوبی در این انیمیشن ارائه دادهاند.
«۸۰/۱۰۰ – The Hollywood Reporter | منتقد: جاستین لو»
انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants به عنوان چهارمین فیلم این مجموعه، لحظاتی پر هیجان و خندهدار ارائه میدهد.
«۷۵/۱۰۰ – IndieWire | منتقد: آلیسون هرمان»
کارگردان درک درایمون، در فیلم جدید پارامونت بهتر از انتظار عمل کرده و افسانه دزد دریایی The Flying Dutchman (با صداپیشگی مارک همیل) را به یک دنیای زیرین بامزه و پرجنبوجوش تبدیل کرده که هم کودکان و هم بزرگسالان را جذب میکند.
«۶۳/۱۰۰ – Slant Magazine | منتقد: درک اسمیت»
اگرچه ریتم سریع فیلم و شوخیهای پشت سر هم آن گاهی هنگام حضور باب اسفنجی در این دنیا زیرین کمی افت میکند، انیمیشن Search for SquarePants همچنان جذاب، پر انرژی و احمقانه است و ثابت میکند که هنوز زمان خداحافظی با این فرنچایز فرا نرسیده است.
«۶۰/۱۰۰ – Next Best Picture | منتقد: دنیل هووات»
اگر انتظار داشتید انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants چیزی در این فرنچایز را تغییر دهد، ممکن است کمی ناامید شوید. با این حال، فیلم دستکم بهاندازه چند فیلم قبلی خندهدار است و پر از لحظات واقعی دلنشین است که تماشای آن در کنار دیگر افراد لذت بیشتری دارد.
«۳۰/۱۰۰ – The New York Times | منتقد: برندون یو»
تمام صحنههای پر هیجان و چرخشی فیلم تأثیری گیجکننده دارند. در تمام لحظات، به نظر میرسد فیلم نگران از دست دادن توجه مخاطب است و با شوخیها و لحظات عجیب و غریب پیدرپی سعی میکند ما را سرگرم نگه دارد.
دیدگاهتان را بنویسید