تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۵ شهریور , ۱۴۰۴
X
کارگردان Silent Hill f می‌خواهد بازیکنان قدیمی و جدید را راضی نگه دارد

کارگردان Silent Hill f می‌خواهد بازیکنان قدیمی و جدید را راضی نگه دارد

آل‌یانگ (Al-Yang) کارگردان بازی Silent Hill f می‌گوید این اثر می‌تواند رضایت بازیکنان قدیمی را جلب کند و در عین حال، یک تجربه منحصر به فرد پیش روی پلیرهای نسل جدید قرار دهد.

تبلیغات

سوم مهر (۲۵ سپتامبر) زمان عرضه بازی Silent Hill f خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به تجربه عنوانی جدید از این فرنچایز بپردازند که همزمان به ریشه‌های سنتی خود پایبند است. کارگردان بازی یعنی آل‌یانگ در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer درباره اینکه رویکرد اکشن این اثر ممکن است رضایت همه را جلب نکند صحبت کرد. او معتقد است که شاید تمام پلیرها علاقه‌ای به مبارزات اکشن و سنگین نداشته باشند، از این‌رو ما تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد درجات سختی متعدد، تجربه این عنوان را هم برای بازیکنان تازه‌وارد و هم برای پلیرهای قدیمی متعادل و جذاب‌ سازیم.

در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۵، دموی Silent Hill f با سه درجه سختی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفت و درجه Story، ساده‌ترین آن‌ها بود که بیشتر روی روایت و کاهش چالش‌های گیم‌پلی تمرکز داشت؛ یانگ می‌گوید:

ما می‌خواهیم تجربه‌ای پیش روی طرفداران کلاسیک قرار دهیم که با دیدن آن تصور کنند که انگار یک وعده غذایی لذیذ از Silent Hill در مقابل آن‌ها قرار دارد. در عین حال، چیزهایی برای طرفداران جدید سری قرار داده‌ایم که تجربه‌ای متفاوت داشته باشند. ما همچنان سعی می‌کنیم تا حال و هوای کلاسیک فرنچایز را حفظ کنیم، اما می‌خواهیم گیم‌پلی را اندکی تغییر دهیم تا همه‌چیز مانند قبل نباشد.

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto) تهیه‌کننده سری نیز در ادامه به تجربه اکشن‌تر این بازی اشاره کرد و فلسفه همکاری با استودیو NeoBards را همین موضوع می‌داند. وی می‌گوید که کونامی برای ارائه تجربه‌های مختلفی از Silent Hill با توسعه دهندگان مختلف همکاری داشته تا تجربه‌های متمایزی از سبک وحشت بقا را به مخاطبان مجموعه ارائه دهد؛ برای مثال در ساخت Silent Hill 2 Remake از حضور استودیو Bloober Team استفاده شد در حالی که ممکن است کونامی در بازی‌های بعدی این مجموعه وارد همکاری با دیگر تیم‌ها شود.

اوکاموتو همچنین به انتقاد از زده شدن برچسب سولزلایک به Silent Hill f پرداخت و بیان داشت که بازی‌های این سری همواره سیستم مبارزات اختصاصی خود را داشته‌اند و حتی Silent Hill 3 در زمان از یک نوار استقامت اختصاصی در گیم‌پلی خود بهره می‌برده است، در نتیجه این فرنچایز قرار نیست هویت همیشگی خود را رها کند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است