تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: پنج شنبه , ۲۴ مهر , ۱۴۰۴
X
کارگردان The Last of Us در مورد لحظه مورد علاقه خود در تاریخ گیمینگ می‌گوید

کارگردان The Last of Us در مورد لحظه مورد علاقه خود در تاریخ گیمینگ می‌گوید

در سپتامبر ۲۰۰۱، بازی ICO از فومیتو اوئدا روی کنسول پلی استیشن ۲ عرضه شد و تاثیر زیادی روی نیل دراکمن، یکی از دو کارگردان The Last of Us، گذاشت. حتی ۲۵ سال بعد از انتشار، دراکمن همچنان یکی از صحنه‌های این بازی را به عنوان لحظه مورد علاقه خود در تمام گیمینگ اعلام می‌کند.

تبلیغات

دراکمن در گفت‌وگوی جدید خود با BAFTA گفت:

لحظه مورد علاقه من در یک بازی ویدیویی، یعنی آن لحظه‌ای که فکم روی زمین افتاد، در بازی Ico رخ می‌دهد. ما در این مورد صحبت کردیم که بازی شامل مکانیک گرفتن دست یوردا می‌شود و باید او را هدایت کنیم. او احساس یک کاراکتر درمانده را القاء می‌کند که کاری از دستش بر نمی‌آید.

سپس در اواخر بازی لحظه‌ای وجود دارد که به همراه یوردا روی پُلی در حال تخریب قرار دارید، به گونه‌ای که شما در یک طرف باقی می‌مانید و یوردا در طرف دیگر قرار می‌گیرد. تمام کاری که می‌توانید بکنید دویدن، و سپس پرش به سمت او است. و زمانی که به نظر می‌رسد قرار نیست موفق شوید و عاقبت شما چیزی جز مرگ نخواهد بود، در همان ثانیه آخر، او دستش را دراز می‌کند و شما را می‌گیرد. این یک لحظه بسیار احساسی بود، زیرا انتظارش را به هیچ عنوان نداریم. او هیچوقت در بازی این کار را انجام نداده بود.

دراکمن در ادامه می‌گوید این یک لحظه بسیار الهام‌بخش بود و مکانیک «گرفتن دست» باعث شد تا شخصیت یوردا بیش از هر کاراکتر دیگری در بازی‌های ویدیویی، برایش مهم باشد.

نمی‌دانم چطور می‌توان از این تکامل و پیچش در شخصیت یوردا احساساتی نشد. من در تمام بازی‌هایی که ساختم به دنبال زنده کردن چنین احساسی بودم.

دراکمن پیش از این اعلام کرده بود که Ico بهترین بازی زندگی‌اش است.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است