در حالی که گیمرها بیصبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از بازی مورد انتظار GTA 6 هستند، راکستار با انتشار چند آگهی شغلی جدید، نشان واضحی از آغاز فاز بعدی تبلیغات این بازی به طرفداران مخابره کرده است. دفتر این شرکت در نیویورک به دنبال تقویت بخش تولید ویدیو (Video Production Department) خود است؛ تیمی که مسئولیت ساخت تمام تریلرها، تیزرهای تبلیغاتی و محتواهای ویدیویی برای پلتفرمهای آنلاین، شبکههای اجتماعی، تلویزیون و سینما را بر عهده دارد.
این شرکت در حال حاضر به دنبال دو متخصص کلیدی بوده و اولین موقعیت شغلی این آگهی جدید راکستار، ویرایشگر ویدیوی روایی (Narrative Video Editor) است. توسعهدهنده GTA 6 به دنبال جذب یک ویرایشگر ویدیویی باتجربه است که توانایی خلق «روایتهای داستانی جذاب و گیرا» را در فرمتهای مختلف داشته باشد. این فرد نقش مهمی در تدوین تریلرهایی خواهد داشت که داستان و حال و هوای بازی را به مخاطبان منتقل میکنند.
دومین شغل این آگهی، هنرمند موشن گرافیک (Motion Graphics Artist) است. این موقعیت شغلی برای طراحی و ساخت انیمیشنهای گرافیکی از طرحهای دو بعدی و سه بعدی در نظر گرفته شده است که در ویدیوهای تبلیغاتی و تریلرهای GTA 6 به کار خواهند رفت.
این اقدام نشان میدهد که راکستار در حال آمادهسازی خود برای یک کمپین بازاریابی گسترده و همهجانبه است. با توجه به اینکه تیم تولید ویدیو مستقیماً روی ساخت تریلرها کار میکند، میتوان نتیجه گرفت که طرفداران باید در آیندهای نزدیک خود را برای موج جدیدی از ویدیوها، تیزرهای سینمایی و محتوای تبلیغاتی هیجانانگیز از دنیای GTA 6 آماده کنند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید