تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۱۲ مهر , ۱۴۰۴
X
اختتامیه نمایشگاه Tokyo Game Show 2025 با ۲۶۳,۱۰۱ بازدیدکننده + تاریخ برگزاری TGS 2026 اعلام شد

اختتامیه نمایشگاه Tokyo Game Show 2025 با ۲۶۳,۱۰۱ بازدیدکننده + تاریخ برگزاری TGS 2026 اعلام شد

انجمن تامین‌کنندگان سرگرمی رایانه‌ای ژاپن (CESA) اعلام کرد نمایشگاه Tokyo Game Show 2025 که از ۲۵ تا ۲۸ سپتامبر (۳ تا ۶ مهر) در مرکز Makuhari Messe شهر چیبا، ژاپن برگزار شد، روز یکشنبه به کار خود پایان داد. این رویداد در مجموع طی چهار روز، ۲۶۳,۱۰۱ بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

تبلیغات

علاوه بر این، اعلام شد که Tokyo Game Show 2026 از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۶ (۲۶ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۵) برگزار خواهد شد و برای نخستین بار در تاریخ این نمایشگاه، این رویداد پنج‌ روزه خواهد بود. این نمایشگاه بار دیگر در مرکز Makuhari Messe شهر چیبا ژاپن برگزار خواهد شد.

آمار نمایشگاه امسال در مقایسه با سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳

اختتامیه نمایشگاه Tokyo Game Show 2025 با ۲۶۳,۱۰۱ بازدیدکننده + تاریخ برگزاری TGS 2026 اعلام شد - گیمفا

خلاصه‌ TGS 2025 از نگاه انجمن تامین‌کنندگان سرگرمی رایانه‌ای

نمایشگاه Tokyo Game Show 2025 با شعار Unlimited, Neverending Playground «زمین بازی بی‌نهایت و پایان‌ناپذیر» برگزار شد و میزبان ۱,۱۳۶ شرکت‌کننده از ۴۷ کشور و منطقه بود؛ آماری که رکورد سال گذشته را شکست. در سالن‌های مرکز Makuhari Messe، طیف گسترده‌ای از عناوین جدید معرفی شد؛ از بازی‌های کنسول‌های خانگی و دستگاه‌های هوشمند گرفته تا رایانه‌های شخصی و واقعیت مجازی.

علاوه بر بازی‌ها، نمایشگاه امسال مجموعه‌ای متنوع از محصولات مرتبط، خدمات، راهکارها و کالاهای جانبی را به نمایش گذاشت که بازتابی از گستردگی روز افزون صنعت بازی‌های ویدئویی است.

برنامه‌های رویداد و مراسم‌ها

در بخش برنامه‌های اجرا شده روی صحنه اصلی، Tokyo Game Show میزبان رویدادهای متنوعی بود؛ از جمله سخنرانی افتتاحیه (Keynote Speech)، مراسم اهدای جوایز بخش آینده در Japan Game Awards 2025 و همچنین یک سری سخنرانی ویژه با همکاری آژانس امور فرهنگی ژاپن و شورای هنر ژاپن تحت عنوان آکادمی خالقان برتر بازی. این نشست‌ها دیدگاه‌های ارزشمندی برای استعدادهای جوانی که در پی ورود به صنعت بازی هستند، فراهم کرد.

مذاکرات تجاری و پوشش آنلاین

در حوزه تجاری، سطح بالایی از تعاملات به ثبت رسید؛ به‌طوری‌که سامانه‌ی Business Matching توکیو گیم شو موفق به ثبت ۳,۵۹۱ جلسه‌ی تجاری شد.

به صورت آنلاین نیز، ۲۱ برنامه رسمی از طریق حساب‌های رسمی Tokyo Game Show در YouTube ,X و Twitch و همچنین پلتفرم‌هایی مانند Niconico پخش شد.

برای مخاطبان خارجی، Tokyo Game Show همکاری‌هایی با DouYu و Bilibili در چین، و با IGN در آمریکای شمالی و اروپا برقرار کرد تا محتوای رویداد به‌صورت جهانی در دسترس همگان قرار گیرد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است