تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: پنج شنبه , ۴ دی , ۱۴۰۴
X
استودیوی بتسدا: ساخت Starfield یک ریسک بزرگ و دیوانه‌وار بود

استودیوی بتسدا: ساخت Starfield یک ریسک بزرگ و دیوانه‌وار بود

امیل پاگلیارولو، مدیر طراحی استودیوی بتسدا، اعتراف کرد برای استودیویی که هیچ‌ وقت یک شبیه‌ساز فضایی نساخته، توسعه بازی Starfield ایده‌ای کاملاً دیوانه‌وار بود؛ اما آن‌ها به‌ دنبال پروژه‌های جاه‌طلبانه هستند.

تبلیغات

امیل پاگلیارولو اخیراً طی گفتگویی درباره میراث Fallout 4، به میزان جاه‌طلبانه بودن برنامه‌های بتسدا در زمان توسعه Starfield اشاره کرد. از نظر پاگلیارولو، همین ریسک‌های بزرگ هستند که بتسدا را تعریف می‌کند. او گفت:

پروژه‌های جاه‌طلبانه هدف ما هستند. از خیلی جهات، استارفیلد ایده‌ای تماماً دیوانه‌وار بود؛ مخصوصاً برای استودیویی که می‌گوید «ما هیچ‌ وقت شبیه‌ساز فضایی نساخته‌ایم پس بیایید یکی بسازیم».

پاگلیارولو با اشاره به Fallout 4 رویکرد بتسدا را در خلق بازی‌ها توضیح داد و گفت توسعه‌دهندگان به این فکر نمی‌کنند که چشم‌انداز صنعت بازی‌های ویدیویی در ۱۰ سال آینده چگونه خواهد بود، یا بازی چه بازخوردی خواهد گرفت، یا چند نفر در نهایت چیزی را که می‌سازند تجربه می‌کنند. او اشاره نمود:

وقتی شما فکر می‌کنید واقعاً میلیون‌ها نفر قرار است این بازی را تجربه کنند، فلج می‌شوید. بنابراین بهترین کار تمرکز روی خلاقیت و فضای ذهنی مد نظرتان است. شما فقط باید سعی کنید سرگرم‌ کننده‌ترین بازی ممکن را بسازید.

پاگلیارولو همچنین از رویکرد مستمر توسعه‌دهندگان استودیوی بتسدا تمجید کرد و اظهار داشت طی گذر زمان همه در زمینه‌هایی مثل وارد کردن سریع محتوا، تجربه جمعی آثار و تصمیم‌گیری خیلی بهتر شدند. او می‌گوید:

فکر می‌کنم سخت‌ترین کار برای هر بازی‌سازی این است که با خودش کاملاً صادق باشد، محتوای خودش را تجربه کند و وقتی چیزی افتضاح است نسبت به تغییرش اقدام نماید؛ چون این یعنی انجام کار خیلی زیاد. یعنی هدر رفتن مقدار زیادی کار انجام شده آن هم در زمانی که هنوز مسیر زیادی پیش رو دارید.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *