استودیوی Monolith Soft مصاحبه جدیدی با عنوان «همراهی با نینتندو: مرور ۱۵ سال همکاری در توسعه بازیهای Zelda» در وبلاگش منتشر کرده است. این مصاحبه تاریخچه همکاری با نینتندو در سری The Legend of Zelda را مرور میکند.

در این مصاحبه، دایکی ایواموتو، دستیار تهیهکننده Zelda و عضو هیئت مدیره Monolith Soft، اعلام کرد امیدوار است همکاریش با Monolith Soft را در ساخت بازیهای جدید Zelda ادامه دهد. ایواموتو پیش از این کارگردانی بازیهایی همچون Phantom Hourglass، Spirit Tracks، The Wind Waker HD و Skyward Sword HD را بر عهده داشته است. او همچنین به عنوان دستیار کارگردان در بازی Breath of the Wild فعالیت کرده بود. استودیوی Monolith Soft و نینتندو پیش از این در ساخت بازیهای Skyward Sword، Breath of the Wild و Tears of the Kingdom همکاری داشتند. ترجمه بخشی از این مصاحبه در زیر آورده شده است:
در نهایت، لطفاً درباره دیدگاهتان برای آینده صحبت کنید.
یاسوهیرو فوجیتا:
توسعه بازیهای The Legend of Zelda همیشه چالشهای جدیدی به همراه دارد، بنابراین فکر میکنم برای کنار آمدن با این چالها مهم است که تیم توسعه انعطافپذیر باشد. من دوست دارم تیم ما از افرادی با مهارتها و تجربیات متنوع تشکیل شود که قادر به برقراری ارتباط موثر هستند و همیشه برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش میکنند. همچنین میخواهم که مسئولیتهای بیشتری را در آینده بر عهده بگیریم.
دایکی ایواموتو:
خیلی دوست دارم که استودیوی Monolith Soft همچنان توسعه مجموعه The Legend of Zelda را از صفر تا صد بر عهده داشته باشد. با تکیه بر دانشی که در طول این سالها کسب کردیم، امیدوارم قدرت کلی تیممان را بیشتر افزایش دهیم و عناوین بینظیر در کنار هم خلق کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید