در حالی که هنوز ۲۴ ساعت کامل از عرضه جهانی بازی Hollow Knight: Silksong نگذشته، جامعه اسپیدرانرها دست به کار شده و در حال کالبدشکافی این عنوان برای یافتن راههایی برای ثبت رکوردهای جدید هستند. این بازیکنان حرفهای در همین مدت کوتاه موفق به کشف چندین تکنیک کلیدی برای حرکت سریعتر و حتی دور زدن بخشهایی از بازی شدهاند که رقابت برای شکستن رکورد این عنوان را از همین روز اول آغاز کرده است.

همانطور که انتظار میرفت، جامعه اسپیدرانرها در سرورهای دیسکورد و انجمنهای آنلاین، بلافاصله پس از انتشار Hollow Knight: Silksong، شروع به اشتراکگذاری یافتههای خود کردهاند تا پایههای رقابتی نفسگیر برای ثبت سریعترین زمان اتمام بازی را بنا کنند. در همین ساعات اولیه، دو دسته تکنیک مهم کشف شده است.
یکی از مهمترین کشفیات، استفاده از حمله هوایی رو به پایین (که در جامعه بازی به پوگو کردن مشهور است) برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر است. بازیکنان دریافتهاند که میتوانند دشمنان پرنده را به مکانهای خاصی در زیر سکوهای بلند بکشانند و سپس با پرشهای متوالی روی آنها، به ارتفاعی دست یابند که در حالت عادی و در مراحل اولیه بازی غیرقابل دسترس است. این تکنیک که در نسخه اول Hollow Knight نیز کاربرد فراوانی داشت، اکنون با قابلیتهای حرکتی جدید شخصیت هورنت، ابعاد تازهای پیدا کرده است.
علاوه بر این، تکنیک دیگری برای حرکت افقی سریعتر از دویدن عادی کشف شده است. بازیکنان دریافتهاند که با تکرار مداوم عمل پرش و بلافاصله دَش، میتوانند مسافتها را با سرعتی بسیار بیشتر طی کنند.
این ترفندها شاید در نگاه اول کوچک به نظر برسند، اما پایههای اصلی تمام رکوردهایی خواهند بود که در آینده به ثبت خواهند رسید. با توجه به اینکه خود بازی دارای یک اچیومنت برای تمام کردن آن در کمتر از پنج ساعت است، بدون شک استفاده از چنین مانورهایی نه تنها برای اسپیدرانرهای حرفهای، بلکه برای تمام بازیکنانی که به دنبال این چالش هستند، در هفتههای آینده ضروری خواهد بود. رقابت تازه آغاز شده و انتظار میرود تکنیکهای شگفتانگیز بیشتری در روزهای آینده کشف شود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید