پس از اعلام رسمی Halo Studios مبنی بر توسعهی چندین عنوان جدید از مجموعه Halo، افشاگر شناختهشدهای با نام Grunt API اطلاعات بیشتری دربارهی آنچه طرفداران میتوانند در آینده انتظار داشته باشند، منتشر کرده است. این افشاگری اندکی پس از انتشار پست بهروزرسانی Operation: Infinite در وبسایت Halo Waypoint صورت گرفت؛ پستی که تأیید میکرد بازی Halo Infinite آخرین بهروزرسانی محتوایی بزرگ خود را دریافت خواهد کرد، چرا که تمرکز تیم توسعهدهنده به سمت پروژههای جدید مجموعه Halo معطوف شده است. یکی از این پروژهها که بهصورت رسمی معرفی شده، بازی Halo Campaign Evolved است.

اخیرا در بیانیهای، Halo Studios از حمایت مداوم جامعهی بازیکنان در طول چهار سال عمر بازی Halo Infinite قدردانی کرده است. در این بیانیه آمده:
با توجه به توسعهی چندین عنوان از مجموعه Halo، نیاز داریم که تمام تمرکز تیم را برای ارائهی تجربههای جدید با همان شور و دقتی که جامعهی بازیکنان به ما هدیه دادهاند، بهکار بگیریم.
همچنین در این بیانیه تأیید شده که بهروزرسانی Operation: Infinite آخرین بهروزرسانی بزرگ برای Halo Infinite خواهد بود که شامل گزینههای جدید شخصیسازی، یک Operation Pass صدمرحلهای و محتوای رنکدار ارتقاءیافته از تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۵ (۲۷ آبان ۱۴۰۴) آغاز میشود.
در میان این تأیید رسمی، افشاگر Grunt API که پیشتر اطلاعات دقیقی دربارهی معرفی بازی Halo Campaign Evolved منتشر کرده بود، جزئیاتی دربارهی چندین اسم رمز داخلی مرتبط با پروژههای آینده Halo ارائه کرده است. در پستی در شبکهی اجتماعی X (توییتر سابق)، او به سه عنوان کلیدی Meteorite و Sugarloaf و Ekur اشاره کرده است.

در حالی که عنوان Meteorite اکنون بهعنوان Halo Campaign Evolved تأیید شده، دو عنوان دیگر هنوز معرفی نشدهاند. طبق گفتهی Grunt API، عنوان Sugarloaf ممکن است نمایانگر یک پروژه مرتبط با بستههای الحاقی یا افزونهها باشد، در حالی که Ekur احتمالاً بهعنوان یک تجربهی مرکزی مشابه پلتفرم چندنفرهی یکپارچهی Call of Duty عمل خواهد کرد.
در ادامهی این گمانهزنیها، Grunt API پیشنهاد داده که Ekur میتواند جانشین Halo Infinite باشد و به اسطورهشناسی سومری و مفهوم «کوه المپ» اشاره کرده که ممکن است نشاندهندهی یک روایت عظیم یا یک مرکز دنیای پایدار باشد. او در اینباره نوشته:
تعجبآور نخواهد بود اگر تا اواسط سال ۲۰۲۶ (تابستان ۱۴۰۵) نگاهی اجمالی به تجربهی چندنفرهی کراسپلی بعدی داشته باشیم. Halo Studios در حال حاضر روی سیستم اقتصادی (پول، پاداشها، خرید آیتمها، نحوه پیشرفت بازیکن و..) بازی بعدی کار میکند.
این افشاگر همچنین اشاره کرده که تیم Digsite، زیرگروهی که مسئول بازسازی محتوای قدیمی Halo است، ممکن است همچنان به پشتیبانی از Halo Infinite ادامه دهد و محتواهای منتشرنشده یا حذفشدهی قبلی را عرضه کند. بهنظر میرسد منابع اصلی توسعهی مجموعه Halo به سمت پروژههای نسل بعدی منتقل شده و برخی از آنها ممکن است برای پلی استیشن ۵ نیز منتشر شوند (بهویژه پس از تأیید عرضهی Halo Campaign Evolved برای این کنسول).
Grunt API همچنین گمانهزنی کرده که آخرین بهروزرسانی Halo Infinite ممکن است شامل ویژگی بزرگ Firefight باشد که بر گیمپلی مشارکتی بازیکن در برابر محیط (PVE) تمرکز دارد. او میگوید:
عملیات بعدی و نهایی احتمالاً بهروزرسانی Firefight را بههمراه خواهد داشت که یکبار دیگر روی تجربهی PVE تمرکز دارد.
اگرچه هیچیک از پروژههای معرفینشده بهطور رسمی رونمایی نشدهاند، اما مشخص است که Halo Studios در حال بازسازی نقشهی راه بلندمدت خود برای آغاز مرحلهای جدید در مجموعهی Halo است. با تأیید بازی Halo Campaign Evolved و گزارشهایی مبنی بر توسعهی عناوین بیشتر، طرفداران میتوانند انتظار داشته باشند که نسل بعدی تجربههای Halo از نظر مقیاس و دامنه گسترش یابد.
دیدگاهتان را بنویسید