بر اساس گزارشهای منتشر شده، اپل پس از بیش از یک سال وقفه، دوباره تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی ایکس آغاز کرده است.
به گزارش تکراتو به نقل از macrumors، این شرکت در نوامبر ۲۰۲۳ پس از اظهارات جنجالی ایلان ماسک، تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی متوقف کرده بود. طبق گزارشهای جدید، اپل اکنون تبلیغات مرتبط با ویژگیهای حریم خصوصی مرورگر سافاری را در حساب رسمی اپل در شبکه اجتماعی ایکس اجرا کرده است. علاوه بر این، حساب AppleTV نیز تبلیغاتی برای سریال Severance از Apple TV+ منتشر کرده است.
ماه گذشته، گزارشی منتشر شد که نشان میداد اپل در حال بررسی بازگشت به تبلیغات در X است. حالا به نظر میرسد که این شرکت تصمیم گرفته دستکم بهصورت محدود، تبلیغات خود را در این پلتفرم از سر بگیرد.
اپل یکی از برندهای بزرگی است که تاکنون حداقل یکبار تبلیغات خود را در X متوقف کرده است. برندهای دیگری مانند دیزنی، کوکاکولا، سونی، IBM و Comcast نیز چنین رویکردی داشتهاند. بسیاری از این برندها، با احتیاط تبلیغات خود را از سر گرفتهاند.
ایلان ماسک در سال ۲۰۲۲ توییتر را خریداری کرد و یک سال بعد، آن را به ایکس تغییر برند داد. از زمان مدیریت او، شبکه اجتماعی ایکس رویکردی نرمتر نسبت به تعدیل محتوا اتخاذ کرده است که به افزایش انتشار دیدگاههای افراطی در این پلتفرم منجر شده است.
همچنین، اخیرا کانیه وست، رپر جنجالی، مجموعهای از پستهای نژادپرستانه و زنستیزانه را در ایکس منتشر کرد و پس از آن، حساب خود را غیرفعال کرد.
در این میان، تیم کوک (مدیرعامل اپل) و برخی مدیران ارشد مانند گرگ جوزویاک همچنان در ایکس فعال هستند؛ اما فیل شیلر، مدیر سابق بازاریابی اپل، تصمیم گرفت از این پلتفرم خارج شود و به شبکههای اجتماعی دیگر مانند Mastodon و بلواسکای بپیوندد.
اپل
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید