پشتیبانی ایکس باکس در پاسخ به کاربرانی که از مشکلات ارتقای Red Dead Redemption به نسخه نسل نهمی شکایت کرده بودند، پاسخی غیرمنتظره و عجیب داد که طبق این پاسخ، دارندگان نسخه ایکس باکس مجبوراند بیشتر برای دریافت نسخه نسل نهمی منتظر بمانند.

بسیاری از طرفداران سری بازیهای Red Dead Redemption، منتظر ریمستر یا حداقل نسخه نسل نهمی از Red Dead Redemption 2 بودند اما در کمال تعجب، نسخه نسل نهمی بازی اول برای کنسولهای جدید معرفی و در دسترس قرار گرفت. متاسفانه در این بین، کاربرانی که نسخه اصلی بازی را بر روی ایکس باکس تهیه کرده بودند، امکان دریافت بروزرسانی به نسخه جدید را نداشتند. این در حالی است که کاربران پلیاستیشن، بدون دردسر این ارتقاء را به رایگان نصب کردند.
شرکت راکستار در پاسخ به کاربران معترض، جوابی بسیار عجیب و غیرمنطقی ارائه کرد. این شرکت آمریکایی اظهار داشت که کاربران باید نسخه جدید را از نو خریداری کنند و خبری از ارتقای رایگان نیست! این مسئله به پشتیبانی ایکس باکس نیز راه پیدا کرد زیرا کاربران مقصر اصلی این اتفاق را سیستم کنسولهای مایکروسافت میدانستند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، در راستای رفع این مشکل، ایمیلی به پشتیبانی ایکس باکس فرستاد و جوابی غیرمنتظره و عجیب دریافت کرد. این شرکت اعلام نمود که مقصر اصلی، توسعهدهنده بازی بوده و به دلیل شکایات متعددی که دریافت کرده، موضوع را به خود توسعه دهنده اطلاع داده است. این توسعه دهنده که یا شرکت راکستار است و یا استودیوی Double Eleven، ظاهراً کار بر روی این مشکل را آغاز کرده و احتمال دارد در آیندهای نزدیک، تعداد بیشتری از بازیکنان، بتوانند نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption را به رایگان دریافت کنند.
طبق گفته پشتیبانی ایکس باکس، کاربرانی که با مشکل در راستای ارتقای بازی مواجه شدند، در چند روز آینده دوباره مراجعه کنند و احتمال رفع این ایراد، بسیار بالاست. باید دید که دو شرکت ایکس باکس و راکستار، در نهایت چگونه این ایراد را برای کاربران کنسولهای شرکت مایکروسافت رفع خواهند کرد.
دیدگاهتان را بنویسید