در ادامه مصاحبه خود پیرامون Resident Evil: Requiem، کارگردان بازی جزئیات جذابی را درباره تفاوت فاحش سبک گیمپلی شخصیتها و تجهیزات جدید لیان کندی فاش کرده است. طبق گفتههای آکیفومی ناکانیشی، در حالی که گیمپلی شخصیت گریس کاملاً بر پایه حس بقا، ترس و اتمسفر Resident Evil 2 طراحی شده، بخشهای مربوط به کنترل لیان یادآور اکشنِ سریع، فنون رزمی و مبارزات تنبهتن محبوب در Resident Evil 4 خواهد بود.

شب گذشته و در جریان رویداد گیم آواردز ۲۰۲۵، تایید شد که لیان کندی پس گذشت سالها از آخرین حضور خود در بازی Resident Evil 6، دوباره به عناوین اصلی این سری محبوب (به غیر از ریمیک یا فیلمها) باز خواهد گشت. تیم توسعهدهنده با تمرکز بر ایده «لیان در سال ۲۰۲۶»، تلاش کردهاند تا تغییرات روحی و جسمی او را در گیمپلی منعکس کنند. لیان که حالا مسنتر و باتجربهتر شده، با وجود جنگ بیپایان و فرسایشی علیه بیوتروریسم و به خصوص زامبیها، مهارتهای رزمی پختهتری پیدا کرده است. به همین دلیل، مکانیکهای مبارزه او بر پایه گیمپلی ریمیک نسخه چهارم بنا شده اما المانهای جدید و منحصربهفردی به آن افزوده شده است؛ تا جایی که در تریلر بازی شاهد صحنهی غافلگیرکننده استفاده او از ارهبرقی علیه دشمنان بودیم.

علاوه بر تغییرات گیمپلی، ماساتو کومازاوا از همکاری رسمی و هیجانانگیز کپکام با کمپانی خودروسازی پورشه خبر داد. سازندگان که به دنبال خودرویی برازنده و متناسب با شخصیت لیان بودند، با موافقت پورشه موفق شدند مدل Cayenne Turbo GT را به عنوان ماشین شخصی او در بازی قرار دهند. این خودرو به صورت اختصاصی و متناسب با نیازهای جهانِ خطرناک بازی شخصیسازی شده است و سازندگان وعده دادهاند که در آینده تصاویر بیشتری از این وسیله نقلیه خاص منتشر کنند. مشخص نیست که آیا حضور این ماشین، به معنی قابلیت رانندگی در بازی خواهد بود یا خیر.

شما میتوانید ویدیوی هیجانانگیز رونمایی از این شخصیت محبوب را از طریق این لینک مشاهده کنید.
Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ویندوز و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید