اگر Avowed به طرح اولیه و اصلی خود پایبند مانده بود، به احتمال زیاد کشفیاتی که این روزها در بازی میتوان مشاهده کرد، ناپدید میشدند؛ بازی که در نهایت منتشر نشد، ابتدا قرار بود طراحی کاملاً متفاوتی داشته باشد.
در یک گزارش گسترده توسط جیسون شرایر از سایت بلومبرگ، مشخص شد که در دو نقطه مختلف، Avowed ریبوت شد؛ آخرین آنها در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد. بر اساس این گزارش، توسعه بازی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و آبسیدین آن را به عنوان ترکیبی از Destiny و Skyrim توسعه میداد؛ عنوانی که به بازیکنان اجازه میداد تا در یک دنیای فانتزی اما با کارگردانی هنری واقعگرایانه با هم به گشت و گذار بپردازند. پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت و تحت رهبری کری پاتل، بازی مسیر متفاوتی را پیش گرفت و روی چیزی که آبسیدین در ساخت آن مهارت داشت، متمرکز شد.
بازی بعدها سعی کرد بیش از پیش بر پسزمینههای روایی Pillars of Eternity تکیه بزند. در ریبوت دوم، شرکت علاقه خود را به ساخت یک اثر وسیع با «مناطق باز» در اولویت قرار داد. اما در نهایت، بازی دوباره معرفی و پس از یک تأخیر کوتاه منتشر شد. حالا اثر نهایی یک عنوان با مقیاس مشابه The Outer Worlds است که شامل مبانی نقشآفرینی قابل توجهای میشود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید