اگرچه Dying Light: The Beast در ابتدا بهعنوان یک بستهالحاقی برای نسخهی دوم توسعه یافت، اما در ادامه به پروژهای مستقل تبدیل شد. به گفتهی نیتن لمیر (Nathan Lemaire)، کارگردان بازی، این تغییر سبب شد اثری شکل گیرد که هم ادامهای بر دستاوردهای سری محسوب شود و هم برای بازیکنان تازهوارد مناسبترین انتخاب باشد.
لمیر در گفتوگو با TheGamer اظهار کرد:
بهترین روش برای تجربهی Dying Light، بهویژه برای کسانی که تازه قصد ورود به این مجموعه را دارند، The Beast است. این بازی ترکیبی از دستاوردهای دو نسخهی پیشین را ارائه میدهد و حاصل یک دهه تجربه در ساخت یک فرنچایز زامبی محور به شمار میرود.
یکی از ویژگیهای مهم این عنوان، بازگشت کایل کرین (Kyle Crane)، قهرمان نسخهی نخست این سری است. او پس از سالها اسارت به دست ماریوس بارون فیشر، اکنون برای انتقام بازمیگردد. هرچند جزئیات شخصیت بارون همچنان مبهم است، اما مشخص شده که او آخرین بازماندهی یک خاندان قدیمی داروسازی محسوب میشود و طی ۱۳ سال آزمایشهای متعددی روی کرین انجام داده است.
کالینا سوبیراژسکا (Kalina Sobierajska)، طراح مأموریتهای بازی، دربارهی بارون توضیح داد:
در منطقهی Castor Woods روایتها و شایعات بسیاری دربارهی او وجود دارد، برخی اغراقشده، برخی برخاسته از ترس و تعدادی صرفاً در حد شایعه. مردم دره از بیرحمی او متنفر هستند، اما در عین حال به توانایی و نبوغش نیز اذعان دارند؛ چه بخواهند چه نخواهند.
بازگشت کرین شاید در نگاه نخست با ایدهی مناسب بودن The Beast برای تازهواردها در تضاد به نظر برسد، اما لمیر تأکید میکند این موضوع برعکس به نفع بازیکنان جدید خواهد بود:
از آنجا که جهان بازی برای کایل تازگی دارد، او نیز نیازمند یادگیری بسیاری نکات است و همین مسئله به بازیکنان تازه وارد به سری کمک خواهد کرد. هدف ما بازآفرینی مستمر این فرنچایز و جذب مخاطبان تازه است.
بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد. همچنین این عنوان در تاریخی نامشخص در آینده برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید