کارگردان بازی Elden Ring: Nightreign میگوید این اسپینآف به FromSoftware اجازه داد تا ایدهای متفاوت که شامل ریتمی سریع و خشن میشد، را امتحان کند.
بازی Elden Ring: Nightreign یک بازآفرینی ورزشکارانه از نسخه قبلی خواهد بود و کارگردان آن میگوید که تجربهای سریعتر، آزادتر و تا حدی خشنتر نسبت به Elden Ring ارائه میدهد. اخیراً در گفتوگویی، جونیا ایشیزاکی (کارگردان بازی Nightreign) گفته است:
درست مثل روند ساخت بازی، در ساختار و جریان بازی، افت و خیزهای زیادی وجود دارد. تغییرات و موانعی پیش روی شما به مسیر انتخابی شما در نقشه و سفر بستگی دارد.
به گفته ایشیزاکی این حس جدید موجود در جریان بازی یکی از عواملی است که Nightreign را از Elden Ring متمایز میکند. او گفته است:
این بازی حس ورزشی خاصی دارد، تقریباً با ریتمی سریعتر، آزادتر و تا حدی خشنتر روبهرو هستیم. این فقط در مورد گیمپلی صدق نمیکند، سبک کاری تیم توسعه در این پروژه خاص هم به همین صورت بود.
ایشیزاکی در رابطه با موفقیت احتمالی این سبک جدید گفته است:
واقعاً نمیتوانم نظری قطعی بدهم. ما در Nightreign متوجه خواهیم شد، بازیکنان درباره این سبک و چالش جدید چه نظری دارند.
ایشیزاکی اذعان کرد، از آنجا که این پروژه کوچکتر و کمهزینهتر از Elden Ring است، شاید دقیقاً همان حس نسخه قبلی را منتقل نکند. او گفته است:
این یک بازی نقشآفرینی فشرده است. در بازه زمانی کوتاهی، اتفاقات هیجانانگیز و دراماتیک زیادی رخ میدهند. قصد ما خلق تجربهای پویا و احساسی بود که هر قسمتش توجه ویژهای به این فراز و نشیبها داشته باشد. ساختن چنین چیزی در این بازه زمانی کوتاه برای ما چالشبرانگیز بود، اما امیدواریم کاربران این چالش جدید و روند تازه گیمپلی را تحسین کنند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید