استودیوی Sucker Punch، بسیاری را با انتشار تریلر جدید بازی Ghost of Yotei و اعلام تاریخ انتشار آن غافلگیر کرد؛ طی این بازی، بازیکنان در نقش آتسو به سفری انتقامجویانه میروند تا شش یوتِی که خانوادهاش را قتلعام کرده و او را نیمهجان رها کردند، به قتل برساند.
نکته جالب این است که ساختار کلی بازی با نسخه قبلی، Ghost of Tsushima، تفاوت دارد. آتسو در اِزو (هوکایدوی امروزی) به دنبال سرنخها میگردد و میتواند انتخاب کند که ابتدا کدام عضو از گروه را هدف قرار دهد. این منطقه، محیطهای پیچیدهتری را به بازیکنان وعده میدهد. جیسون کانل و نیت فاکس، کارگردانهای بازی، در مصاحبه با مجله Variety، درباره تأثیر دوره ادو بر طراحی جهان بازی صحبت کردند.
فاکس اظهار داشت:
این بازترین عنوانی است که تا به حال ساختهایم. یکی از بزرگترین لذتها گم شدن در دنیای بازی است. شما اجازه میدهید کنجکاویتان شما را در این چشمانداز هدایت کند. ما این را به عنوان لحظهای مقدس میبینیم که میخواهیم بازیکنان را به وجد آوریم تا بتوانند کاملاً در هوکایدو، یا اِزو، همانطور که در زمان روایت بازی نامیده میشد، حضور داشته باشند. ناحیه اِزو خودش یک شخصیت مستقل، پُر از رازهای پنهان است.
کانل در ادامه افزود:
این منطقه بسیار وحشی و پر از طبیعت است. فرصتی وجود دارد تا روایتی وحشیتر و روستاییتر از این داستان را نسبت به زمانی که در یک شهر بزرگ اتفاق میافتاد، روایت کنیم. زیستبومهای زیادی برای زنده کردن و مکانهای باشکوه بسیاری برای الهام گرفتن وجود دارد. امکان نداشت همه آنها را بگنجانیم، بنابراین برخی از زیباترین مکانها را انتخاب و آنها را برای بازیکنانمان زنده کردیم.
این رویکرد «وحشی» در گیمپلی نیز مشهود است؛ به نظر میرسد بازیکنان یک گرگ به عنوان همراه دارند که در کنارشان میجنگد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید