Phantom Blade Zero یک بازی نقشآفرینی اکشن در دست ساخت است که اگرچه در زیر-ژانر سولزلایک قرار نمیگیرد اما دارای مبارزات چالشبرانگیزی خواهد بود؛ با این حال، برخی از مخاطبین در گیمزکام احساس کردند که بازی به اندازه کافی سخت نیست، بنابراین توسعهدهندگان یک درجه سختی بالاتر به آن اضافه کردند.
یک نماینده از استودیوی S-Game در مراسم GDC 2025 پرامون این موضوع توضیح داد:
در گیمزکام بازخوردهایی از بازیکنان حرفهای دریافت کردیم مبنی بر این که بازی میتواند سختتر باشد. بنابراین یکی از کارمندان ما هوش مصنوعی کاملاً جدیدی طراحی کرد. این تغییر فقط افزایش دمیج یا سلامت دشمنان نیست، بلکه یک هوش مصنوعی جدید بود که کومبوها را حذف کرده و تجربهای شبیه به PvP ایجاد میکند. این سیستم به موقع برای TGS آماده شد و ما آن را به نمایش گذاشتیم.
البته بازی برای همه بازیکنان از همان ابتدا سختتر نمیشود. لیانگ، بنیانگذار S-Game با نام مستعار «سولفریم»، در این باره گفت:
برای اولین بار، سعی میکنیم تقریباً همه بازیکنان از بازی لذت ببرند. دسترسیپذیری در بازی ما بسیار مهم است و به همین دلیل، گزینههای دشواری و یک آموزش طولانی داریم که داستانمحور خواهد بود. ما میخواهیم بازیای قابل دسترس بسازیم تا بازیکنان از داستان و سبک آن لذت ببرند.
بخشهای سختتر بازی در حالت اکستریم آزاد میشوند. لیانگ توضیح داد:
مهمترین نکته این است که ما فقط با افزایش Statها دشواری را بالا نمیبریم. المانهای دیگری مانند مکانیزمهای بازی را در درجه سختیهای بالاتر تغییر میدهیم. این حالت بیشتر شبیه یک روگلایک خواهد شد و هوش مصنوعی نقشی کلیدی دارد. در حالت اکستریم، هوش مصنوعی طوری است که احساس میکنید با یک بازی کاملاً متفاوت مواجه هستید. انگار یک شخص واقعی دشمن را کنترل میکند. باسها میتوانند فریب دهند. آنها از مهارتهای گمراهکننده استفاده میکنند.
تنظیمات درجه سختی دیگری مانند ممنوعیت سلاحها و آیتمها، محدودیت سلامت و تعداد محدود احیا وجود خواهند داشت. این حالت اکستریم فقط پس از تکمیل بازی آزاد میشود، بنابراین شما ابتدا فرصت دارید بازی را به روش معمول تجربه کنید قبل از آنکه واقعاً به چالش کشیده شوید و مهارتهای خود را ارتقا دهید.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید