کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی مورد انتظار Resident Evil 9: Requiem، در مصاحبهای جدید با CNET اعلام کرد که این نسخه با الهام از آثار کارگردان مشهور، دیوید فینچر ساخته میشود و هدف آن ایجاد فضایی تاریک و اتمسفریک است.
ناکانیشی در این گفتگو تاکید کرد که تیم سازنده قصد دارد تا با افزودن المانهای جدید، نظر بازیکنانی که معمولاً به سراغ سری Resident Evil نمیروند را نیز جلب کند. او گفت:
هدف اصلی ما این بود که افرادی را که معمولاً بازیهای رزیدنت اویل را بازی نمیکنند، جذب کنیم. با اضافه کردن عناصر متفاوت، امیدواریم حتی کسانی که فکر میکنند این سبک برایشان مناسب نیست، به تجربه آن ترغیب شوند.
کارگردان بازی، در پاسخ به سوال خبرنگار درباره وجود تشابههایی میان دموی Resident Evil Requiem و آثار دیوید فنیچر، با تایید تاثیرپذیری از آثار این کارگردان، به نحوه فیلمبرداری و فضای تاریک فیلمهای او اشاره کرد و آن را الگویی برای ساخت اتمسفر بازی دانست:
میخواهم بازیکنان بدانند که این بازی یک اثر هیجانانگیز و رازآلود است و چیزی فراتر از یک ترس دائمی را ارائه میدهد. این ترکیبی عالی از چند سبک است و اگر افراد بیشتری با این دیدگاه به آن نگاه کنند، امیدواریم که به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.
بنابراین، طرفداران میتوانند انتظار تجربهای رازآلود و پرتنشی را در عنوان Resident Evil Requiem داشته باشند. بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۴ برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. شما میتوانید ۹ دقیقه از گیمپلی این بازی مورد انتظار را از طریق این نشانی مشاهده کنید.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید