تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: جمعه , ۲۸ آذر , ۱۴۰۴
X
بازی Saros بیشتر از Returnal بر داستان و روایت تاکید دارد

بازی Saros بیشتر از Returnal بر داستان و روایت تاکید دارد

آخرین تریلر بازی Saros به‌روشنی نشان می‌دهد که این عنوان بیش از Returnal بر المان‌های روایی تاکید دارد.

تبلیغات

گرگوری لودن، کارگردان Saros، در ویدیوی جدید پشت‌صحنه ساخت بازی توضیح می‌دهد که تریلر داستانی چگونه تعهد عمیق‌تر تیم سازنده به روایت و استفاده از گروهی متنوع از شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد. او می‌گوید:

ما می‌خواستیم بسیار عمیق‌تر به روایت داستان بپردازیم و شخصیت‌های غیرقابل بازی متعددی را به‌طور برجسته نمایش دهیم. ما یک گروه بازیگری فوق‌العاده در اختیار داریم؛ آن‌ها توانسته‌اند چنان حس اصالت و واقع‌گرایی به شخصیت‌ها تزریق کنند که حضورشان کاملاً باورپذیر و زنده به نظر می‌رسد.

بدیهی است که این شخصیت‌های متفاوت، در نهایت با یکدیگر دچار تقابل می‌شوند، زیرا ماهیت واقعی شرایطی که در آن گرفتار شده‌اند، به‌تدریج آشکار می‌شود. ویلیام شاونسی، طراح روایت، می‌گوید:

هرچه شخصیت‌ها اطلاعات بیشتری درباره وضعیت خود به دست می‌آورند، احساس هراس نیز شدت می‌گیرد. اصطکاک و تنش درون گروه افزایش می‌یابد و هر یک از اعضای خدمه به شیوه‌ای متفاوت با این فشار روانی برخورد می‌کند.

راهول کوهلی که نقش آرجون را ایفا می‌کند و مسیر تحول شخصیتی قابل‌توجهی را در طول داستان پشت سر می‌گذارد، مورد تحسین اعضای استودیو قرار گرفت. با این حال، چهره آشنای دیگری نیز در میان بازیگران حضور دارد که ممکن است برخی مخاطبان او را به‌خوبی بشناسند. جین پری، بازیگری که پیش‌تر نقش سلین را در بازی Returnal بر عهده داشت، این بار در قالب فرمانده شریدن بوچارد ظاهر شده و تعامل او با دوراج به‌شکلی چشمگیر جذاب و کنجکاوی‌برانگیز توصیف می‌شود.

بخش قابل‌توجهی از این تعاملات از طریق میان‌پرده‌های سینمایی گسترده Saros به نمایش در می‌آیند. خلیل اوسیمی، طراح سینمایی پروژه، می‌گوید:

به یاد می‌آورم یکی از نخستین صحنه‌هایی که تیم ضبط کرد، برایم حکم یک لحظه مکاشفه را داشت؛ لحظه‌ای که نشان می‌داد امروزه در زمینه روایت داستانی تا چه اندازه می‌توان پیش رفت.

در حالی‌که استودیوی هاوس‌مارک از نزدیک‌ کردن دوربین به شخصیت‌ها هراسی ندارد، اما این رویکرد چالش‌های جدی به همراه خواهد داشت. مارتین کونتل، مدیر فنی پروژه، در این باره گفت:

ما برای نخستین بار در حال ساخت میان‌پرده‌های سینمایی هستیم که شخصیت‌ها کاملاً در مقابل مخاطب قرار می‌گیرند. ما از نزدیک‌ کردن دوربین به کاراکترها هراسی نداریم. اما متحرک‌سازی چهره انسان فوق‌العاده دشوار است، زیرا تنها یک حرکت اشتباه در عضله می‌تواند حالت شاد را به پوزخند یا حالتی کاملاً ناخواسته تبدیل کند.

بازی Saros قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۶ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *