یوتیوب در اقدامی غیر منتظره، بروزرسانی انجام داده که اینبار کمی به نفع کاربران است. آنطور که در گزارشها آمده، تبلیغات میانپخش یوتیوب قرار است از این پس هوشمندتر باشند
اگر برای یوتیوب پریمیوم هزینه نکنید، ممکن است تجربه استفاده از این پلتفرم برایتان آزاردهنده باشد. تبلیغات بیش از حد معمولا باعث نارضایتی کاربران عادی میشود، اما از آنجا که این تبلیغات منبع درآمد اصلی یوتیوب هستند، شرکت هم به آن ادامه میدهد.
با این حال، تغییر جدیدی که یوتیوب اعلام کرده، غیرمنتظره به نظر میرسد. قبل از هر چیز، لازم است بدانید که این تغییر به معنای کاهش تعداد تبلیغات برای کاربران عادی نیست؛ چراکه چنین اقدامی تاثیر مستقیم بر درآمد یوتیوب خواهد داشت.
اما اتفاقی که قرار است بیفتد، بهبود کیفیت تبلیغات میانپخش است. به گفته یوتیوب، از ۱۲ می ۲۰۲۵، تبلیغات میانپخش در نقاط طبیعیتری مانند مکثها و تغییرات صحنه نمایش داده خواهند شد و دیگر در میان یک جمله یا سکانس اکشن ظاهر نمیشوند، اتفاقی که باعث نارضایتی کاربران و خروج آنها از ویدیو میشد.
همچنین، ویدیوهای قدیمیتر که قبل از ۲۴ فوریه ۲۰۲۵ منتشر شدهاند و تبلیغات میانپخش بهصورت دستی برای آنها تنظیم شده است، بهروزرسانی خواهند شد تا بهطور خودکار تبلیغات بیشتری در نقاط طبیعی اضافه شود. البته، تولیدکنندگان محتوا میتوانند این قابلیت را در یوتیوب استودیو غیرفعال کنند، اما احتمالا این کار به ضرر آنها خواهد بود.
برای کمک به تولیدکنندگان محتوا، یوتیوب گزینه جدیدی به نام «بازخورد» در یوتیوب استودیو اضافه کرده است که نشان میدهد آیا تبلیغات میانپخش آنها مزاحم و آزاردهنده تلقی میشود یا نه. این ابزار به آنها اجازه میدهد که تبلیغات را در نقاط مناسبتری قرار دهند.
نکته پایانی این است که یوتیوب اعلام کرده اگر یک ویدیو از قبل تبلیغات میانپخش نداشته باشد، این قابلیت بهطور خودکار برای آن فعال نخواهد شد. همچنین، هدف از این تغییرات افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا از تبلیغات میانپخش است.
اخبار اپلیکیشن
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید