با وجود اینکه نام کامل بازی به وضوح جای هیچ ابهامی باقی نگذاشته بود، اما برخی سردرگمیها درباره اینکه آیا The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered واقعاً فقط یک ریمستر است یا ریمیکی کامل وجود دارد و بتسدا به طور رسمی دوباره روی این موضوع تاکید کرده است.
در میان انبوه اخبار و نظراتی که دیروز درباره Oblivion Remastered منتشر شد، بتسدا بیانیهای دقیق درباره هدف خود از این بازی منتشر و در آن، باری دیگر مشخص کرد که دقیقاً با چه نوع خروجیای طرف هستیم؛ این عنوان یک ریمستر است، نه ریمیک.
بتسدا همچنین تأیید کرد که به مدت چهار سال روی Oblivion Remastered با تیم حرفهای در استودیوی Virtuous (مسئول نسخه نینتندو سوییچ Dark Souls Remastered) همکاری داشته است.
بخشی از این بیانیه:
وقتی این پروژه را در سال ۲۰۲۱ شروع کردیم، هدفمان دمیدن جان تازه به فصلی از The Elder Scrolls بود که مسیر بسیاری از بازیهای پس از خود را تعیین کرد. ما هرگز قصد ریمیک کردن آن را نداشتیم، بلکه میخواستیم آن را ریمستر کنیم. بازی اصلی همانطور که شما به خاطر دارید وجود دارد، اما با فناوری امروزی به تصویر کشیده شده است.
این روزها ریمیکها و ریمسترها در دو سوی یک طیف قرار میگیرند، جایی که برخی «ریمسترها» صرفاً نسخههای آپاسکیل شده بازیهای قدیمی هستند و برخی «ریمیکها» هم ریمسترهای به ظاهر پر زرق و برق با تغییرات جزئی در بافتها محسوب میشوند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید