جس اسکات، یکی از چهرههای کلیدی پروژههای بزرگ استودیوی اینسامنیاک گیمز، به عنوان مدیر مهندسی به تیم توسعه Cyberpunk 2 در CD Projekt Red پیوست.

در سالهای اخیر، CD Projekt Red با وجود تجربه موجی از تعدیل نیرو، در حال گسترش تیمهای توسعه خود در پروژههای مختلف بوده و برای رسیدن به اهداف بلندمدت، اقدام به جذب استعدادهای برجسته کرده است.
اکنون جس اسکات، توسعهدهنده باسابقه و مدیر پیشین برنامهنویسی گیمپلی در اینسامنیاک، به CD Projekt Red ملحق شده تا روی دنباله Cyberpunk بهعنوان مدیر مهندسی کار کند. نقش او شامل توسعه سیستمهای گیمپلی و عناصر جهان باز در بازی جدید خواهد بود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در لینکدین، این توسعهدهنده قرار است در شعبه بوستون استودیوی CD Projekt Red هدایت یک تیم مهندسی را برای کار روی Cyberpunk 2 بر عهده بگیرد. وی پیشتر نزدیک به هفت سال در استودیوی اینسامنیاک گیمز فعالیت داشته و روی بازیهای شاخصی از مجموعههای مختلف کار کرده است.
اسکات سابقه کار روی فرنچایزهایی مانند Marvel’s Spider-Man و Ratchet & Clank را در کارنامه خود دارد. او همچنین هشت سال در استودیوی Harmonix Games به عنوان برنامهنویس ارشد فعالیت کرده است. این تجربههای ارزشمند در سالهای گذشته قرار است در توسعه دنیای جهان باز تکامل یافته Cyberpunk 2 بهکار گرفته شود.
پرورش و گسترش یک تیم قدرتمند از مهندسان و رهبران فنی در حوزههای گیمپلی و فناوری جهان زنده و پویا، بخش اصلی مسئولیتهای جس اسکات در مقام مدیر مهندسی محسوب میشود.
با توجه به چرخههای فعلی توسعه در CD Projekt Red، انتظار نمیرود دنباله Cyberpunk 2 تا پیش از سال ۲۰۳۰ منتشر شود. این پروژه در حال حاضر در مرحله پیشتولید قرار دارد. با این حال، استودیو برای تقویت تیم توسعه The Witcher 4 نیز اقداماتی انجام داده و یک طراح بازی Kingdom Come: Deliverance 2 و یکی از اعضای باسابقه استودیوی Warhorse را به عنوان طراح مأموریت به خدمت گرفته است.
دیدگاهتان را بنویسید