اسکات پیتکلی (Scott Pitkethly)، برنامهنویس Creative Assembly، در گفتوگو با PC Gamer اعلام کرده پیش از کار روی Rome: Total War هرگز تجربهای در زمینه نوشتن کد بازی نداشته است. این در حالی است که وی همچنان یکی از اعضای اصلی تیم Total War محسوب میشود.

مسیر کاری پیتکلی در سال ۱۹۹۹ و با پیوستن به Creative Assembly آغاز شد. او ابتدا به پروژههای ورزشی اختصاص یافت؛ حوزهای که علاقهای به آن نداشت. پیتکلی توضیح میدهد که Shogun: Total War دلیل اصلی علاقهمند شدنش به این استودیو بوده و میگوید: «میخواستم روی Total War کار کنم.»
این فرصت زمانی رقم خورد که استودیو توسعه Rome: Total War را آغاز کرد؛ پروژهای با یک کدبیس کاملاً جدید که قرار بود تمام شخصیتها و نقشه کمپین را بهصورت سهبعدی ارائه دهد. پیتکلی اعتراف میکند که با توجه به نداشتن سابقه کدنویسی بازی، مسئولیت سنگینی بر دوش او گذاشته شده بود.
تازه از دانشگاه آمده بودم و هیچوقت کد بازی ننوشته بودم. ناگهان یکی گفت: بفرما، بازی را بساز!
با وجود تمام این سختیها، استعداد و تلاش او به موفقیت Rome: Total War کمک شایانی کرد. پیتکلی از آن زمان تاکنون تقریباً در تمام پروژههای استودیو حضور داشته است.
![]()
دیدگاهتان را بنویسید