در مصاحبهای تازه با رسانه GameInformer، سه تن از اعضای ارشد استودیوی Bethesda سکوت خود را درباره روند ساخت بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 شکستند و اگرچه جزئیات دقیقی از تاریخ انتشار ارائه نکردند، اما اطمینان دادند که پروژه با قدرت در حال پیشروی است.

آنجلا براودر (مدیر استودیو)، تاد هاوارد (کارگردان و تهیهکننده اجرایی) و امیل پاگلیارولو (مدیر طراحی استودیو) در این گفتگو حضور داشتند. تاد هاوارد با بیان اینکه «روند توسعه واقعاً خوب پیش میرود»، تایید کرد که اکنون اکثریت اعضای استودیو بر روی نسخه ششم متمرکز هستند. او اضافه کرد:
ما همیشه به توسعه همزمان پروژهها عادت داریم و دورههای پیشتولید طولانی را سپری میکنیم تا از کیفیت کار مطمئن شویم. ما هم دوست داشتیم کار سریعتر پیش برود، اما این فرآیندی است که میخواهیم آن را درست انجام دهیم.
امیل پاگلیارولو با لحنی صریحتر وضعیت را توصیف کرد و گفت: «میتوانم بگویم که کار در جریان است!» او در ادامه به فشاری که بازیکنان برای عرضه سریع بازی وارد میکنند اشاره کرد و گفت:
فشاری که بازیکنان روی ما میگذارند، چیزی نیست که ما خودمان روی خودمان بگذاریم. میدانم انتظار برای کسانی که مشتاق بازی هستند سخت است، اما بازیها به زمان زیادی نیاز دارند.
او در نهایت به تاخیر اخیر بازی GTA اشاره کرد و آن را «هوشمندانهترین کار ممکن» دانست، چرا که بازیهای بزرگ علاوه بر زمان ساخت، به زمان زیادی برای پولیش و رفع باگ نیاز دارند. پاگلیارولو افزود:
طرفداران واقعاً چه میخواهند؟ یک بازی که زودتر از موعد بیاید و انتظارات را برآورده نکند؟ یا بوقلمونی که به اندازه کافی در فر مانده تا وقتی بیرون میآید خوشمزه باشد؟ ما تا حد مورد نیاز زمان خود را صرف خواهیم کرد و تا جایی که لازم باشد طولش میدهیم تا بازی عالی شود
آنجلا براودر نیز با ابراز هیجان از آنچه پیش رو است، تاکید کرد که پیشرفتهای سختافزاری و تکنولوژیکی از زمان شروع پروژه تا کنون، امکانات بیپایانی را برای The Elder Scrolls 6 فراهم کرده است که برای تیم توسعهدهنده بسیار هیجانانگیز است.
به نظر میرسد بتسدا با درس گرفتن از تجربیات گذشته (مانند Starfield)، این بار قصد دارد تا زمانی که از کیفیت نهایی محصول مطمئن نشده، عجلهای برای عرضه نداشته باشد، حتی اگر این موضوع به معنای طولانیتر شدن انتظار برای طرفداران باشد.
دیدگاهتان را بنویسید