یکی از اعضای پیشین استودیوی Rockstar Games جزئیاتی از مراحل اولیه توسعه بازی Red Dead Redemption را فاش کرده است.
جیسون ماک (حساب کاربری videotechuk_ در شبکه X)، هنرمند ارشد محیط در Rockstar Games، بهتازگی تصاویر جدیدی را در پورتفولیوی ArtStation خود منتشر کرده که از مراحل اولیه توسعه بازی Red Dead Redemption گرفته شدهاند. این تصاویر شامل اسکرینشاتهایی از محیطهای درون بازی و همچنین رندرهایی از مدلهای سهبعدی در مراحل مختلف طراحی هستند.
اسکرینشاتهایی که از نسخه اولیه Red Dead Redemption منتشر شدهاند، یک HUD متفاوت را نشان میدهند. در این نسخه، نقشه کوچک پایین صفحه شباهت زیادی به نسخه قدیمیتر مجموعه، یعنی Red Dead Revolver دارد.
در این مجموعه، تصاویری از روند ساخت و رندر مدلهای سهبعدی بازی نیز دیده میشود که نشاندهنده مراحل طراحی و بهینهسازی آنها در طول توسعه است.
نسخه اصلی بازی نخستینبار در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۰ برای کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ عرضه شد. این عنوان دنبالهای بر بازی Red Dead Revolver محصول سال ۲۰۰۴ است و دومین نسخه اصلی در مجموعه Red Dead به شمار میرود. داستان بازی در سال ۱۹۱۱، در اواخر دوران غرب وحشی جریان دارد و بر زندگی جان مارستون، یک یاغی اصلاحشده، تمرکز دارد که پس از ربوده شدن همسر و پسرش توسط دولت، مجبور میشود سه عضو سابق باند خود را تعقیب کند.
داستان بازی به موضوعاتی همچون خشونت و پیامدهای آن، مردانگی، رستگاری فردی و زوال رؤیای آمریکایی میپردازد. بازیکنان در دنیایی باز که از غرب ایالات متحده و شمال مکزیک الهام گرفته، به کاوش میپردازند. سیستم مبارزه بازی بر پایه مکانیزم ویژه Dead Eye بنا شده که به بازیکن اجازه میدهد زمان را آهسته کرده و چندین هدف را پیش از شلیک نشانهگذاری کند. همچنین سیستم اخلاقی بازی بر اساس تصمیمات بازیکن، نحوه واکنش شخصیتهای دیگر نسبت به مارستون را تغییر میدهد و بر سطح شهرت و افتخار او تأثیر میگذارد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید