آکیهیتو کاداواکی (Akihito Kadowaki)، تهیهکنندهی کپکام، طی مصاحبهی جدید خود توضیح میدهد که چرا پس از ۲۰ سال نسخه جدیدی از سری Onimusha در دست ساخت قرار گرفته است.
انتظار برای بازگشت مجموعه Onimusha بسیار طولانی بوده است. آخرین نسخهی اصلی این سری در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و با عرضهی Onimusha: Way of the Sword در سال ۲۰۲۶، شکاف ۲۰ ساله میان دو نسخهی اصلی پر خواهد شد. هرچند طی این سالها ریمسترهایی از این سری در دسترس قرار گرفتند، اما نبود یک دنبالهی جدید باعث شد محبوبیت سری نسبت به گذشته کمرنگتر شود. حالا به گفتهی آکیهیتو کادوواکی دلیل انتخاب این زمان و عرضه نسخهی جدید پس از ۲۰ سال به شرایط ویژهای بازمیگردد، او در این باره توضیح داد:
نسخهی قبلی ۲۰ سال پیش منتشر شد و از همان زمان، بسیاری از تیمهای داخلی کپکام خواهان ساخت یک Onimusha جدید بودند. اما پروژههای زیادی پیش رو داشتیم، هر بازی بهطور متوسط ۳ تا ۵ سال زمان میبرد و هماهنگ کردن تیمها آسان نبود. در نتیجه زمانبندی هیچوقت درست از آب درنمیآمد. تا اینکه بالاخره شرایطی پیش آمد که هستهی اصلی تیم دوباره دور هم جمع شود و همزمان موتور RE Engine نیز در دسترس قرار گرفت. این بهترین فرصت بود تا ساخت نسخهی جدید را آغاز کنیم و حالا هدفگذاری ما عرضهی بازی در سال ۲۰۲۶ است.
از آنجا که بسیاری از طرفداران جدید با سری Onimusha آشنایی ندارند، این پرسش مطرح میشود که Way of the Sword چگونه قصد دارد خود را از میان عناوین نقش آفرینی اکشن پرطرفدار امروزی متمایز کند. کادوواکی در اینباره افزود:
۲۰ سال از آخرین نسخه گذشته و خیلیها دیگر سری Onimusha را نمیشناسند. بنابراین تصمیم گرفتیم عناصری را از گذشته حفظ کنیم؛ مثل فضای فانتزی تاریک، مبارزات هیجانانگیز با شمشیر و مکانیک Issen و شخصیتهای منحصربهفردی که پلیر با آنها تعامل دارد. در کنار این ویژگیها، نوآوریهایی هم اضافه کردهایم؛ از جمله قابلیت جذب روحها که لایهای تازه به گیمپلی میدهد.
عنوان Onimusha: Way of the Sword در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید