دارن بیکن، یکی از سازندگان بازی Halo 3، دلیل ریمستر نشدن آن را کمبود منابع در استودیوی ۳۴۳ Industries (که اکنون Halo Studios نام دارد) اعلام کرده است.
دارن بیکن، کارگردان بخش هنری Halo Infinite، توضیح داده که چرا Halo 3 برخلاف Halo 2: Anniversary هیچگاه ریمستر نشد. به گفتهی او، زمانی که ایدهی ریمستر Halo 3 مطرح شد، استودیوی ۳۴۳ Industries به دلیل کمبود منابع نتوانست آن را عملی کند. Halo 3 یکی از محبوبترین نسخههای این سری محسوب میشود و اگرچه ریمستر رسمی دریافت نکرده، اما همچنان از طریق مجموعهی Halo: The Master Chief Collection قابل بازی است. فرنچایز پرطرفدار Halo طی سالهای اخیر با انتشار Halo Infinite فراز و نشیبهایی را پشت سر گذاشته، اما همچنان در میان بازیکنان Xbox و PC محبوب است.
همچنین، شایعاتی دربارهی انتشار احتمالی نسخه Nintendo Switch 2 و PS5 از مجموعهی Master Chief Collection در راستای استراتژی چندپلتفرمی مایکروسافت به گوش میرسد؛ موضوعی که میتواند باعث شود بازیکنان بیشتری داستان سهگانهی اصلی Halo را تجربه کنند. دو نسخهی اول این سری ریمستر شدهاند، اما Halo 3 هنوز ریمستر اختصاصیای که طرفداران در یک دههی گذشته انتظارش را داشتند دریافت نکرده است.
بیکن در اپیزودی از پادکست VideoGamer، اعلام کرد که تیم ۳۴۳ تمایل داشت ریمستر Halo 3 را همزمان با سالگرد انتشار آن عرضه کند. با این حال، او توضیح میدهد که این ایده هرگز به مرحلهی اجرا نرسید؛ چرا که در آن زمان استودیو درگیر پشتیبانی پس از عرضهی Halo 5: Guardians بود. علاوه بر این، تیم توسعه مشغول مراحل ابتدایی ساخت Halo Infinite نیز بود، بنابراین منابع میان این دو پروژه تقسیم شده و محدود بودند.
بیکن در ادامه توضیح میدهد که وابستگی ۳۴۳ Industries به پیمانکاران موقت، یکی از عوامل اصلی محدودیتهای این استودیو در زمان شروع تولید Halo Infinite بوده است.
فعلاً مشخص نیست که آیا ریمستر Halo 3 در آیندهای نزدیک منتشر خواهد شد یا نه، اما نسخهی فعلی Halo: The Master Chief Collection این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده تا بازی را با وضوح بالا و نرخ فریم روان روی Xbox و PC تجربه کنند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید