Regular Studio، سازنده عنوان Motorslice، با رویکردی طنز و خلاقانه در یادداشتهای مرتبط با بهروزرسانی جدید بازی به اشتباه خود اشاره کرده است.
Regular Studio سازنده بازی Motorslice، پیشتر اعلام کرده بود که این بازی را با الهام از عناوینی همچون Prince of Persia و Mirror’s Edge و حتی Shadow of the Colossus توسعه داده است. این عنوان یک بازی پارکورمحور است که بازیکن باید در آن، از یک ابرساختمان با معماری سبک بروتالیست بالا برود. گشتوگذار در محیط بازی بسیار چالشبرانگیز است و مبارزه با تجهیزات ساختمانی متحرک، جزو بخشی از گیمپلی جذاب این عنوان محسوب میشود.
با وجود اتمسفر سنگین حاکم بر بازی، نمیتوان انکار کرد که تجربه آن حس فوقالعادهای دارد. همین موضوع نیز باعث محبوبیت سریع آن شده و این عنوان را به یکی از بهترین عناوین فستیوال اخیر Steam Next Fest تبدیل کرده است. پیشتر توسعهدهنده این بازی در یادداشتهای بهروزرسانی گفته بود:
من تک تک بازخوردهایی را که در اینترنت منتشر میشود خواندهام.
این یادداشتهای بهروزرسانی یک نکته منحصربهفرد هم دارند. گویا این اولین باری است که یک توسعهدهنده در این یادداشتها، بخشی تحتعنوان «خجالتآور» نیز اضافه کرده و با اعتراف به اشتباه خود میگوید:
من تنوع حملات یکی از دشمنان را غیرفعال کرده بودم و یادم رفته بود که دوباره فعالش کنم.
البته بقیهی موارد نکات معمول و همیشگی مثل رفع باگ، بهبود مبارزه و توضیحاتی فنی درباره تغییرات صورتگرفته هستند.
گویا اشتیاق توسعهدهنده motorslice برای بررسی بازخوردها و اعمال آنها روی بازی، دلیل بهبود سریع و افزایش محبوبیت آن است. چرا که برخی از امکانات اضافهشده مثل قفلکردن دوربین روی اهداف، برای دموی فعلی بازی لازم و ضروری هستند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید