دنبالهای برای بازی The Order: 1886 برای پلیاستیشن در دست توسعه بود که شامل نبردهای بزرگتر و عناصر چندنفره میشد، اما متاسفانه در همان مراحل اولیه توسعه به دلیل عملکرد پایینتر از انتظار نسخه اول، کنسل شد.
بازی The Order: 1886 که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، یک اثر شوتر سوم شخص با تم استیمپانک بود که در یک جهان موازی از شهر لندن روایت میشد. این بازی توسط Ready at Dawn توسعه داده شده بود، استودیویی که پیشتر روی نسخههای PSP سری God of War کار کرده بود.
در زمان انتشار، بازی The Order: 1886 بهدلیل کیفیت گرافیکی قابل توجه خود مورد تحسین قرار گرفت، اما استقبال کلی منتقدان از بازی چندان مثبت نبود. حال رو ویراشوریا (Ru Weerasuriya)، کارگردان خلاق بازی The Order: 1886، در مصاحبه جدید خود، به تشریح طرحهای خود برای دنباله کنسل شده این عنوان پرداخت.
ویراشوریا توضیح داد که یک پیشنهاد ۱۰ صفحهای برای این دنباله نوشته بود که شامل نبردهای بسیار بزرگتر و همچنین عناصر چندنفره میشد. به گفته او، حالت چندنفرهای برای بازی اول در حال توسعه بود، اما توسعه آن متوقف شد تا در نسخه دوم سری مورد استفاده قرار گیرد.
دو دنباله برای این مجموعه برنامهریزی شده بود: The Order 1891 و The Order 1899. در حالی که بازی سوم هرگز توسعه نیافت، ویراشوریا میگوید او داستان اصلی تمامی این عناوین را از پیش برنامهریزی کرده بود. او همچنین اشاره کرد که داستانهایی برای مجموعه The Order نوشته بود که در قرن بیستم اتفاق میافتادند. او پیشتر اعلام کرده بود که استقبال نه چندان قابل قبول منتقدان از بازی اول، در لغو شدن نسخه دوم و سوم این مجموعه نقش داشت.
استودیوی Ready At Dawn سال گذشته توسط شرکت Meta که آن را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرده بود، تعطیل شد. این استودیو سابقه کار بر روی برخی عناوین محبوب PSP نظیر Daxter, God of War: Chains of Olympus و God of War: Ghost of Sparta را نیز در کارنامه خود داشت.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید