تاکایا امامورا (Takaya Imamura)، توسعهدهنده سابق نینتندو که توسعه برخی از محبوبترین عناوین فرنچایز Zelda را در کارنامه خود دارد، توضیح داد که در ابتدا هیچ تمایلی به کار روی این فرنچایز مشهور نداشت.
تاکایا امامورا در گفتگویی با مجله Edge، توضیح داد که اصلاً از توسعه بازی A Link to the Past خوشحال نبود؛ چرا که لذت تجربه بازی را از بین میبرد:
راستش وقتی از من خواسته شد به تیم زلدا کمک کنم، زیاد خوشحال نبودم. دلیلش این بود که میخواستم وقتی توسعه بازی تمام شد، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. هنوز هم آن احساس را به یاد میآورم.
همچنین به یاد دارم که مراحل رفع اشکال و کنترل کیفیت واقعاً سخت بود و مجبور بودیم بارها و بارها کارهای تکراری انجام دهیم. هنوز هم علاقهای به تجربه آن بازی ندارم، چرا که تستها واقعاً دشوار بودند و اگر همین حالا، فقط برای یک دقیقه وارد بازی شوم، آن احساس مثل PTSD بازمیگردد.
تاکایا امامورا ادامه داد زمانی که کار خود را با فرنچایز Zelda آغاز کرد، بازی قبلی به موفقیت بزرگی تبدیل شده بود و رئیس وقت نینتندو، هیروشی یامائوچی (Hiroshi Yamauchi)، میخواست دنباله آن طی یک سال ساخته شود:
در آن زمان، با پروژۀ دیگری مشغول بودم، اما در اواسط توسعه دوباره برای کار روی پروژۀ جدید Zelda فراخوانده شدم. دوباره ترجیح میدادم به جای ساخت بازی، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. اما خوب، شدنی نبود.
بازی A Link to the Past در سال ۱۹۹۱ برای SNES منتشر شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید