بن فیشر (Ben Fisher)، رئیس طراحی استودیو Rebellion، اخیرا از رویکرد Atomfall به داستان سرایی غیرخطی و نتایج متعددی که میتوان کشف کرد گفته است.
ژانر پسا آخرالزمانی چندین تجربه به یاد ماندنی را برای همه ما رقم زده است. استودیو Rebellion که آن را با سری Sniper Elite میشناسیم، رنگ و بوی بریتانیایی خاصی را به Atomfall داده است. داستان بازی پس از آتشسوزی در تاسیسات هستهای Windscale رخ میدهد و بازیکنان بدون هیچ خاطره یا هدفی از خواب بیدار میشوند.
Atomfall به جای یک سیستم جستجو، بر تحقیق و دنبال کردن سرنخ ها تاکید دارد. باجه تلفن که در ابتدای بازی وجود دارد، الهامگرفته از یک حادثه است که برای جیسون کینگزلی (Jason Kingsley)، مدیرعامل Rebellion، رخ داده و یکی از سرنخها است.
با این حال، میتوانید آن را نادیده بگیرید و به راه خود ادامه دهید. تمام تعاملات با شخصیتها تقریباً اختیاری بوده و پیشرفت داستان کاملاً غیرخطی است. اینکه همه را بکشید، به دنبال راههای فرار از دهکده قرنطینه باشید، یا عمیقتر به آنچه که در حال رخ دادن است ببپردازید، همه و همه به شما بستگی دارد. فیشر تاکید میکند که تجربه هر فرد از این بازی متفاوت است و مسیر و ماجرای هیچ بازیکنی شبیه بازیکن دیگری نیست.
Atomfall در ۲۷ مارس (۷ فروردین) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC با قیمت ۵۹.۹۹ دلار منتشر میشود. این بازی همچنین در روز عرضه ارز طریق سرویس Game Pass هم در دسترس خواهد بود. خریداران نسخه Deluxe سه روز به بازی دسترسی خواهند داشت.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید