توسعهدهندگان Battlefield 6 دربارهی مفید بودن سیستم Battlefield Labs صحبت کردهاند و در عین حال تأکید دارند که دریافت بازخوردها باید با احتیاط و دید انتقادی صورت گیرد.
اوایل امسال پیش از اینکه Battlefield 6 معرفی شود، شرکت EA از سیستم Battlefield Labs رونمایی کرد. این سیستم به بازیکنان امکان میدهد محتواهای در حال توسعه بازی را تست کرده و بازخوردهای خود را ارائه کنند. ثبتنام در این سیستم همچنان برای بازیکنان در دسترس است، اما اگر عضو نشده باشید، چیز زیادی را از دست نمیدهید، چرا که به نظر میرسد تقریباً همه جزئیات تستهای Battlefield Labs لو میرود.
توسعهدهندگان Battlefield در مصاحبه با نشریه Edge از این سیستم تمجید کردهاند. ربکا کوتاز (Rebecka Coutaz)، مدیر اجرایی DICE و Criterion، میگوید:
من مدتهاست در صنعت بازی فعالیت میکنم و هرگز چنین روشی را با این میزان تداوم ندیدهام. معمولاً تنها یک نسخه آلفای محدود یا بتای عمومی را ارائه میدهیم و بازخوردها دیر به دست ما میرسد، بنابراین نمیتوانیم آنها را در بازی لحاظ کنیم.
کریستین گرس (Christian Grass)، مدیر اجرایی استودیوی Ripple Effect، میگوید مهمترین نکته درباره این سیستم، حفظ ذهن باز است، اما در عین حال دانستن زمان درست بودن تصمیمات نیز اهمیت دارد.
توماس اندرسون، کارگردان خلاق استودیو، در این باره میگوید:
نمیتوان تنها اجازه داد بازیکنان برای شما طراحی کنند. کاری که ما انجام میدهیم این است که اگر بازیکنان در درک چیزی مشکل دارند یا فکر میکنند چیزی بیش از حد قدرتمند است، به آن توجه کنیم. چرا آنها فکر میکنند این مورد بیش از حد قدرتمند است؟ به این دلیل است که هنوز آن موضوع را درک نکردهاند.
اندرسون همچنین اشاره میکند که برخی از ابزارها ممکن است هنوز در دسترس بازیکنان قرار نگرفته باشند. او افزود پشت این تصمیمات، اطمینان و قاطعیت زیادی وجود دارد، اما همواره علاقهای برای اعتبارسنجی آنها، کنجکاوی برای بررسی دادهها، دریافت بازخورد و یافتن راههایی برای بهبود وجود دارد.
بازی Battlefield 6 در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای رایانههای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید