براساس گزارش منتشرشده توسط داستین بیلی (Dustin Bailey)، توسعهدهندگان Battlefield 6 تأکید کردهاند که جامعه بازیکنان اندازه نقشهها و سرعت جریان نبرد را بهدقت زیر نظر دارند. برخی طرفداران معتقدند که بازی بیش از حد به یک «چرخ گوشت» تبدیل شده است.

توسعهدهندگان Battlefield 6 اعلام کردهاند که هنوز تغییرات مشخصی بهطور عمومی معرفی نشده است، اما به نظر میرسد تعدادی از نقشهها بهطور بیسروصدا کاهش قابل توجهی در شمار بازیکنان داشتهاند.
در تازهترین بهروزرسانی، تیم توسعه «اندازه طراحی نقشه» را یکی از موضوعات اصلی «تحت بررسی» معرفی کرده است. آنها اظهار داشتند:
Battlefild در بهترین حالت خود زمانی است که نقشهها راههای متفاوتی برای بازی ارائه دهند و در هر گوشه کنش و واکنش مداوم وجود داشته باشد. دستیابی به این تعادل همواره یک اولویت است و ما متعهد به ارائه انواع مختلف نقشهها در فصلهای آینده هستیم.
این جمله درباره «کنش مداوم» بلافاصله بحثبرانگیز شد، زیرا Battlefield بهطور زمانی فرصتهایی برای تنفس میان درگیریها فراهم کرده و همین موضوع تفاوت اصلی آن با سایر عناوین شوتر اولشخص مانند Call of Duty محسوب میشود.
براساس گزارش حساب کاربری Battlefield Bulletin، توسعهدهندگان بازخوردها درباره شلوغی بیش از حد برخی نقشهها را پذیرفتهاند و در توییتی اعلام کردهاند:
استودیوهای Battlefield بهطور بیسروصدا شمار بازیکنان در حالت Breakthrough را از ۶۴ نفر به ۴۸ نفر در برخی نقشهها کاهش داده و نقشهها شامل Empire State، Manhattan Bridge، Liberation Peak، New Sobek City، Blackwell Fields و Siege Of Cairo هستند.
با انتشار محتوای Eastwood در بهروزرسانی California Resistance، تیم توسعهدهنده اعلام کرده است که همچنان نقشهها و حالتهای موجود را برای انجام تنظیمات هدفمند مانند آنچه در Winter Offensive برنامهریزی شده بهدقت تحت نظر خواهد داشت و در کنار آن از ساختههای جامعه در Portal نیز بهره خواهد گرفت و تجربه خواهد آموخت.
دیدگاهتان را بنویسید