توبیاس استولز زویلینگ (Tobias Stolz-Zwilling)، از توسعهدهندگان Kingdom Come: Deliverance 2، اخیرا درباره اهمیت Upscaling مصاحبهای با Tech4Gamers داشته است.
بازیهای چند سال اخیر، نشان دادهاند که توسعهدهندگان اغلب برای انجام پردازشهای سنگین، دست به دامن Upscaling و هوش مصنوعی میشوند و بهینهسازی را نادیده میگیرند. این کار میتواند منجر به خروجی غیر استاندارد بازیها روی سخت افزار ضعیفتر شود.
وقتی از توبیاس درباره دیدگاه وی در مورد توسعهدهندگانی که بهینهسازی را به خاطر وجود فناوریهایی مانند DLSS و FSR نادیده میگیرند سوال شد، او اظهار داشت که استودیوی Warhorse طرز فکر متفاوتی دارد. این تیم مایل به پذیرش و کار با چنین فناوری هایی است، اما همچنین اعتقاد دارد که این موضوع نباید به قیمت بهینهسازی ضعیف تمام شود. این فلسفه باعث شد که Kingdom Come: Deliverance 2 به خوبی روی طیف گستردهای از کامپیوترها قابل اجرا باشد. توبیاس در این باره گفت:
ما باور داریم که بهینهسازی بازی، راه حل بهتری نسبت به اتکا به تکنولوژیهای دیگر است.
علاوه بر این، او تاکید کرد که Warhorse هنوز در حال کار روی بهبود سیستم RPG و تیم به طور کامل روی بهبود تجربه حداکثری مخاطبان اختصاص تمرکز دارد.
موفقیت Kingdom Come: Deliverance 2 دلیل واضحی است که توسعهدهندگان دیگر هم باید از این روند پیروی کنند. در حالی که امروزه بسیاری از آنها به استفاده از DLSS و FSR به جای بهینهسازی متوسل شدهاند، تیمهایی که بر بهینهسازی تمرکز میکنند معمولاً بیشترین موفقیت را در کنسولها و PC کسب خواهند کرد.
از آنجایی که کامپیوترهای دستی در حال گسترش هستند، نیاز به بهینهسازی بازیها برای اجرای بهتر آنها روی سخت افزار سطح پایین حیاتی به نظر میرسد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید