ریمیک پر سروصدای عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اکنون رسماً عرضه شده و توانسته واکنشهای مثبتی از سوی طرفداران و منتقدان دریافت کند. حالا مشخص شده که تیم سازندهی این عنوان از سال ۲۰۲۰ شکل گرفته و در حال توسعهی این بازی بوده است.
طبق گفتهی تهیهکنندهی عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura) در مصاحبه با وبسایت بلومبرگ، این تیم که متشکل از اعضای جوانیست که برای ادامهی میراث سری استخدام شدهاند، از پنج سال پیش تشکیل شده است. اوکامورا در این باره توضیح داد:
ما متوجه شدیم افراد زیادی هستند که مجموعهی Metal Gear را نمیشناسند و احساس کردیم باید کاری انجام دهیم. بنابراین تصمیم گرفتیم یک ریمیک بسازیم.
از این رو Metal Gear Solid 3: Snake Eater بهعنوان گزینهای عالی برای معرفی دنیای این سری به مخاطبان جدید انتخاب شد، اما این پایان کار نیست؛ اوکامورا افزود:
ما قطعا تیمی ساختیم که توان تولید یک بازی Metal Gear را داشته باشد. تلاش کردیم تا سازندگان جوان را به مشارکت در ساخت بازیهای AAA پیشرفته ترغیب کنیم. معتقدیم این موقعیت فرصتی فوقالعاده است تا آنها نه فقط روی یک فرنچایز، بلکه روی پروژههای مختلف کار کنند.
حالا سوال اینجاست که آیا این تیم در آینده ساخت ریمیکهای بیشتری را در برنامه دارد یا خیر. اوکامورا و همکارش، یوجی کورِکادو (Yuji Korekado)، نشان دادهاند که پذیرای این ایده هستند:
اگر طرفداران احساس کنند دوست دارند پروژههای بیشتری ببینند، حاضریم بازیهای دیگر را نیز در آینده در نظر بگیریم؛ اما فعلا همین پروژه در دسترس است.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هماکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس است و شما میتوانید از طریق این نشانی نقد و بررسی این عنوان را مطالعه کنید.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید