در حالی که بسیاری از طرفداران با دیدن تریلرهای بازی Resident Evil Requiem دچار کابوسهای شبانه شدهاند، به نظر میرسد توسعهدهندگان در شرکت کپکام (Capcom) دیگر نمیدانند آیا ساختههایشان واقعاً ترسناک هستند یا نه. کوشی ناکانیشی (Koshi Nakanishi)، کارگردان بازی، در گفتوگویی با IGN توضیح داده که سالها فعالیت در این مجموعه باعث شده حس ترس برای تیم سازنده تا حدی بیحس شود.
ناکانیشی در این مصاحبه گفته است:
ما آنقدر از این بازیها ساختهایم که دیگر خودمان نمیفهمیم ترسناک هستند یا نه، مگر اینکه کسی دیگر بازی کند. پیش از نمایش نسخهی دستنخوردهی بازی در رویداد Summer Game Fest و تجربهی اولیه در Gamescom، درون تیم کمی نگرانی وجود داشت که آیا واقعاً ترسناک است؟ چون خودمان دیگر نمیدانیم. این کار روزانهی ماست، نان و آبمان همین است.
این موضوع چندان هم عجیب نیست، چون همین تیم شخصیتهای ترسناکی مثل مستر ایکس (Mr. X) در Resident Evil 2 و خانوادهی بیکر را در Resident Evil 7 خلق کردهاند و احتمالاً حتی هنگام صبحانه هم مشغول طراحی صحنهها بودهاند. بنابراین طبیعی است که دیگر چیزی آنها را نترساند و برایشان طبیعی شده باشد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید