مجری و تهیهکننده رویداد The Game Awards، جف کیلی، تأکید میکند که ایجاد توازن میان معرفی بازیهای تازه و اهدای جوایز، عنصری حیاتی برای موفقیت این رویداد به شمار میآید.

کیلی در مصاحبه با The Game Business گفت که به خوبی درک میکند بخشی از مخاطبان عمدتاً به دلیل تماشای تریلرهای معرفی بازیهای جدید این برنامه را دنبال میکنند، در حالی که گروهی دیگر هدفشان مشاهده برندگان جوایز است.
به گفته کیلی، این تعادل باید همواره حفظ شود، زیرا تماشاگرانی که برای مشاهده معرفیها وارد برنامه میشوند، ممکن است پس از مواجهه با برندگان، تصمیم به خرید این بازیها بگیرند. او توضیح داد که طیف متنوعی از افراد به تماشای این مراسم مینشینند و بخش معرفیها و بخش جوایز هر یک مخاطبان خاص خود را دارند؛ برخی ترجیح میدهند تمام برنامه به جوایز اختصاص داشته باشد و گروهی دیگر خواهان آن هستند که مراسم تنها شامل معرفیها باشد.
کیلی گفت:
دیدگاه من همیشه این است که بخش معرفیها موجب شکلگیری طیف گستردهای از مخاطبان میشود که برای تماشای برنامه همراه میشوند. و به همین دلیل، زمانی که جوایز را اهدا میکنیم، این لحظهها توسط تعداد زیادی از افراد دیده میشوند. بازیهای زیادی پس از حضور در The Game Awards با افزایش فروش مواجه میشوند و نمونه بارز آن بازی Balatro است که رشد قابل توجهی را تجربه کرد. با این حال، دستیابی به این تعادل، کاری دشوار است و ما همیشه به بهترین شکل آن را انجام نمیدهیم.
او ادامه داد که حفظ این توازن یک فرمول علمی ثابت ندارد و به همین دلیل هر سال واکنشها به مراسم، بسته به آنکه حجم معرفیها چقدر بوده، چه بازیهایی جوایز را کسب کردهاند یا ترکیبی از هر دو عامل، متفاوت است. به گفته او، هر سال شرایط تغییر میکند و پیشبینی واکنشها بسیار دشوار است و معمولاً پس از پایان مراسم، با بررسی بازخوردهای عمومی متوجه میشوند که نگاه مخاطبان چگونه بوده است. کیلی یادآور میشود که سال گذشته رویکرد کلی نسبت به مراسم مثبت بود، اما یک سال پیش از آن چنین نبود. او تأکید میکند که تیم سازنده هر سال در کنار صنعت بازی حضور خواهد داشت و اگر بخشی از مراسم با انتقاد روبهرو شود، در سال بعد برای بهبود آن تلاش خواهد کرد.
پخش زنده The Game Awards، از سالن Peacock Theater واقع در لسآنجلس ایالت کالیفرنیا، در روز ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار خواهد شد.
![]()
![]()
دیدگاهتان را بنویسید