تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۲۶ شهریور , ۱۴۰۴
X
حتی استودیویی که The Wolf Among Us 2 را نوشته بود هم نمی‌داند چه بلایی سر آن آمده است

حتی استودیویی که The Wolf Among Us 2 را نوشته بود هم نمی‌داند چه بلایی سر آن آمده است

دومین نسخه از مجموعه معروف استودیوی Telltale یعنی The Wolf Among Us 2، به پروژه‌ای بدل شده که به‌ سختی می‌توان از وضعیت آن سر درآورد. این بازی نخستین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما پس از تعطیلی Telltale در سال ۲۰۱۸ ناپدید گردید. سپس در سال ۲۰۱۹ دوباره احیا شد، اما بار دیگر در سال ۲۰۲۳ از صحنه خارج شد؛ آن هم در شرایطی که شایعاتی مبنی بر فرسودگی ناشی از کار فشرده (Crunch) در استودیو به گوش می‌رسید. از آن زمان تاکنون هیچ خبری از این بازی منتشر نشده است.

تبلیغات

با این حال، اخیرا یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی AdHoc، مصاحبه‌ای در رابطه با روند توسعه این بازی پر حاشیه داشته است.

نیک هرمن (Nick Herman)، یکی از بنیان‌گذاران استودیو AdHoc که کارگردانی قسمت اول The Wolf Among Us (با عنوان Faith) را بر عهده داشت، گفت AdHoc حدود دو سال روی دنباله‌ی این بازی، یعنی The Wolf Among Us 2، کار می‌کرد. اما درباره اینکه چرا کار استودیو روی این پروژه متوقف شد، چنین گفت:

ببین، حقیقت این است که…

در این هنگام، بنیان‌گذار دیگر استودیو AdHoc یعنی پیر شورِت (Pierre Shorette) همچنین از دیگر اعضای سابق Telltale با لبخند پرسید:

بله نیک، چرا ما کار روی آن را متوقف کردیم؟

هرمن که غافلگیر شده بود ادامه داد:

ما یک فصل نوشتیم و ما فکر می‌کنیم فصل دوم بهتر از فصل اول بود و خودمان هم در فصل اول حضور داشتیم. و بله، واقعا به آن افتخار می‌کنیم. ما تست‌هایی انجام می‌دادیم. وارد بخش‌های سینماتیک و انیمیشن شده بودیم. اما اساسا آن‌ها زمان بیشتری نیاز داشتند.

این‌طور نبود که ما مدیریت پروژه را بر عهده داشته باشیم. این کار را طی همکاری با Telltale انجام می‌دادیم و نمی‌توانستیم دست روی دست بگذاریم و هیچ‌ کاری نکنیم، بنابراین مجبور شدیم برای ادامه حیات استودیو به سمت پروژه‌ی Dispatch برویم و آن‌ها هم باید راه خودشان را در پیش می‌گرفتند.

ما مشتاق هستیم که ببینیم در نهایت چه خواهند کرد. هرمن افزود:

نمی‌دانم چه مقدار از نسخه‌ی ما از داستان در محصول نهایی آن‌ها باقی خواهد ماند. اما اگر روزی بتوانیم چیزی را که نوشتیم و در میانه‌ی کارگردانی آن بودیم بسازیم، فکر می‌کنیم مردم آن را دوست خواهند داشت. پس، برایشان آرزوی موفقیت داریم.

از The Wolf Among Us 2 تا Dispatch

حتی استودیویی که The Wolf Among Us 2 را نوشته بود هم نمی‌داند چه بلایی سر آن آمده است - گیمفا

Dispatch همان بازی‌ای که هرمن به آن اشاره کرد نخستین بازی استودیوی مستقل AdHoc است که با همکاری گروه نقش‌آفرینی بزرگ Critical Role ساخته شده و تعدادی از بازیگران معروف نیز در آن حضور دارند، از جمله لورا بیلی (Laura Bailey). جالب‌تر اینکه بیلی مدت‌ها پیش از آنکه پروژه نام Dispatch بگیرد، حتی پیش از همکاری با AdHoc در The Wolf Among Us 2 به آن ملحق شده بود.

پروژه در آن زمان به شکلی عجیب با شرکت بزرگ خرده‌فروشی Walmart (یا یکی از شرکت‌های وابسته به آن) در ارتباط بود. ایده‌ی اولیه‌ی AdHoc یک داستان ابرقهرمانی لایواکشن بود که تا مراحل پایانی نیز پیش رفت، تاریخ‌ فیلم‌برداری هم مشخص شده بود و همه‌چیز آماده اجرا بود. اما با رسیدن مارس ۲۰۲۰، شیوع بیماری کرونا همه‌ چیز را متوقف کرد. هرمن با خنده گفت:

این نعمتی در لباس مبدل بود. شما از یک عده توسعه‌دهنده‌ی بازی می‌خواستید یک سریال تلویزیونی بسازند. احتمالا یک شکست سرگرم‌کننده می‌شد.

پس از آن، استودیو کار روی The Wolf Among Us 2 را در قالب یک پروژه‌ی قراردادی آغاز کرد. اما وقتی آن پروژه به بن‌بست خورد، تیم بار دیگر به ایده‌ی ابرقهرمانی بازگشت و در نهایت Dispatch، همان‌طور که امروز آن را می‌شناسیم، متولد شد.

Immortal Spartan

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است