تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۱۹ مهر , ۱۴۰۴
X
حتی یکی از سازندگان Clair Obscur نیز موفق به شکست سخت‌ترین باس‌فایت نشده است

حتی یکی از سازندگان Clair Obscur نیز موفق به شکست سخت‌ترین باس‌فایت نشده است

شکست دادن سخت‌ترین باس‌فایت عنوان تحسین شده Clair Obscur: Expedition 33 به اندازه‌ای دشوار بوده که یکی از توسعه‌دهندگان موفق به انجام آن نشده است.

تبلیغات

بازی Clair Obscur: Expedition 33 با نبردهایی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. استودیوی Sandfall Interactive اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی بزرگ و رایگان برای این عنوان در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

در همین راستا فرانسوا موریس، مدیر اجرایی و تهیه‌کننده‌ استودیو، طی مصاحبه‌ای با وبسایت Polygon اعلام کرد که در محتوای جدید نیز شاهد نبردهایی بسیار دشوار خواهیم بود.

تیم توسعه‌دهنده‌ Clair Obscur: Expedition 33 این عنوان را با مجموعه‌ای از مبارزات باس پرشکوه و چالش‌برانگیز آمیخته است. با این حال، ساخت این نبردها به معنای آن نیست که تمام اعضای استودیو توانسته‌اند از پس شکست دادن آن‌ها برآیند.

هشدار: ادامه این مطلب قسمت‌هایی از بخش سوم بازی را اسپویل می‌کند.

مدیر اجرایی Sandfall Interactive در این باره می‌گوید:

Simon قرار بود سخت‌ترین باس‌فایت بازی باشد‌. من هنوز موفق به شکست دادن او نشدم. باید کمی از فشار ذهنی کم کنم و زمانی بگذارم تا بالاخره بتوانم او را شکست دهم.

Simon یکی از باس‌های اختیاری بازی است که در بخش سوم (Act 3) و با کاوش در منطقه‌ Renoir’s Drafts می‌توان با او روبه‌رو شد. او که در گذشته عضوی از گروه Expedition Zero و دوست نزدیک Verso بوده، پس از دستکاری توسط خانواده‌ Dessendre در Abyss گرفتار شده است.

اگرچه می‌توان در آغاز بخش سوم به سراغ این باس‌فایا رفت، اما بازیکنان باید سطح بسیار بالایی داشته باشند تا برای پیروزی در این نبرد موفق شوند.

موریس همچنین اظهار داشت که او Guillaume Broche، مدیرعامل Sandfall Interactive و کارگردان Clair Obscur، را تشویق کرده تا سختی بازی را افزایش دهد.

وی در این باره گفت:

من به او گفتم هر طور و هر اندازه‌ای که می‌خواهی بازی را سخت کن. بنابراین سعی نکردم جلویش را بگیرم.

با این حال، Tom Guillermin، مدیر فنی و برنامه‌نویس ارشد بازی، می‌گوید که نبرد با Simon در نسخه نهایی کمی متعادل‌تر شده است.

به گفته‌ موریس، در روزهای ابتدایی انتشار بازی، تیم توسعه نگران بود که شاید نبرد با Simon تا حدی ناامیدکننده باشد، چرا که ویدیوهای منتشرشده در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد برخی بازیکنان قادر هستند او را تنها با یک ضربه شکست دهند. البته، بازیکنانی که در زمان عرضه‌ بازی حضور داشتند، به خوبی به یاد دارند که باس Maelle در آن زمان قدرتی بیش از اندازه داشت و در به‌روزرسانی‌های بعدی تا حدی ضعیف‌تر شد (هرچند او همچنان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های بازی باقی مانده است).

موریس در ادامه تأکید کرد که کارگردان قصد داشت یکی از سخت‌ترین مبارزات تاریخ بازی‌های ویدیویی را خلق کند و به نظر می‌رسد بسیاری از بازیکنانی که در برابر باس Simon شکست خورده‌اند، با این گفته کاملاً موافق‌اند.

وی در پایان گفت:

برای بروش مهم بود که بازی برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان در دسترس باشد. اما در عین حال، می‌خواستیم برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر و اهل چالش نیز تجربه‌ای خاص فراهم کنیم. نبردهایی مانند Simon دقیقاً برای این هدف طراحی شده‌اند تا بازیکنان هاردکور هم بتوانند در آن‌ها چالش و لذت واقعی را تجربه کنند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است