کری پاتل، کارگردان Avowed، در آخرین مصاحبه خود، اطلاعات بیشتری از گیمپلی این عنوان، از جمله نحوه تنظیم سختی دشمنان را به اشتراک گذاشت.
در مصاحبهای که با کانال یوتیوب MinnMax انجام گرفت، کارگردان Avowed، کری پاتل (Carrie Pate)، اعلام کرد که سختی دشمنان در این عنوان، بر اساس سطح (Level) بازیکن تغییر نخواهد کرد و همگی دارای سختی از پیش تعیین شده خواهند بود. این بدان معناست که ممکن است برخی دشمنان، در اوایل بازی دشوار جلوه کنند و بازیکن باید با کاوش در محیط با هدف به دست آوردن تجهیزات بهتر و تقویت کاراکتر خود، بعداً به سراغ آنها بیاید.
این اولینبار نیست که چنین راهبردی برای طراحی دشمنان استفاده میشود. برای مثال، در بازی Elden Ring سختی دشمنان ثابت بوده و این بازیکن است که باید برای قویتر شدن و یافتن تجهیزات بهتر، تلاش کند. چنین تصمیمی، در جهت مخالف فلسفه بازیهایی مانند TES V: Skyrim یا Diablo 4 است که سختی دشمنان را بر اساس سطح فعلی بازیکن و امکانات آنها، تنظیم میکنند.
در مصاحبه دیگری، کری پاتل تأیید کرد که این عنوان دارای حالات مختلف گرافیکی برای کنسولهای ایکس باکس خواهد بود.
بازی Avowed در تاریخ ۱۸ فوریه (۳۰ بهمن) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. نقدها و نمرات این عنوان نقش آفرینی در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن)، همزمان با در دسترس قرار گرفتن آن برای خریداران نسخه Premium، منتشر خواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نشانی، سیستم مورد نیاز و حجم Avowed را مطالعه کنید.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید