طبق گزارشهای موجود، هیچ یک از دو کنسول پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۵ پرو در بازی Metal Gear Solid Delta قادر به ارائه نرخ فریم پایدار نیستند. همچنین روی PC هم محدودیت ۶۰ فریم بر ثانیه و نبود پشتیبانی از صفحهنمایشهای عریض تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است.
وبسایت دیجیتال فاندری اخیراً با انتشار ویدیویی به مشکلات فنی قابل توجه بازی Metal Gear Solid Δ: Snake Eater اشاره کرده است. طبق بررسیهای انجام شده، هیچ کدام از دو نسخه پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۵ پرو قادر به حفظ نرخ ۶۰FPS نیستند و بین ۴۰FPS تا ۶۰FPS در نوساناند. در حالت کیفیت (Quality Mode) نیز مشکلات مربوط به زمان نمایش فریمها باعث میشود بازیکنان تجربه روانی نداشته باشند و حتی در برخی صحنهها بازی روی نرخ ۳۰FPS اجرا میشود. نکته جالب اینجاست که سختافزار پلی استیشن ۵ پرو برخی اوقات عملکرد ضعیفتری نسبت به نسخه پایه دارد.
ظاهراً مشکلات بازی تنها به کنسولها محدود نمیشوند. بازیکنان گزارش دادند در نسخه PC نیز نرخ فریم بازی روی ۶۰FPS محدود شده و پشتیبانیای برای اجرای بازی روی صفحهنمایشهای عریض وجود ندارد. این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از بازیکنان شده است، زیرا انتظار میرفت به دلیل توسعه این عنوان کلاسیک با موتور Unreal Engine 5، روی سختافزارهای مدرن شاهد عملکرد فنی بهتری باشیم. به نظر میرسد شرکت کونامی باید بهینهسازی بیشتری انجام دهد تا تجربهای درخور نام Metal Gear به بازیکنان ارائه شود.
شما در ادامه میتوانید ویدیوی منتشر شده از بررسی فنی این بازی را تماشا کنید:
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید